پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

رعایت شان و فرهنگ یک باشگاه بزرگ

استقلال باشگاهی بزرگ بوده و برای خوشنام ماندن و بزرگ ماندن این تیم باید تلاش کنیم.

این وظیفه تنها بر دوش مدیرعامل و هیات مدیره نیست بلکه بازیکن، مربی و روابط عمومی و خبرنگاران حامی استقلال نیز باید در جهت حفظ این فرهنگ آبی پوشان که سرلوحه آن حرمت بزرگان و پیشکسوتان بوده اقدام کنند.

اینکه تماشاگری در حین تمرینات استقلال کتک می خورد یا اینکه عده ای فریاد حیا کن رها کن سر می دهند خیلی با پیشینه، فرهنگ و کلاس باشگاه استقلال سنخیت ندارد البته که تماشاچیان پشتوانه ها و سرمایه های ورزش به ویژه فوتبال هستند اما اگر بحث کانون تماشاگران قوت و قوام بگیرد و مکانی وجود داشته باشد که نظرات سازنده و حتی نقد ها در آن بیان شود کار به جنجال بر روی سکو ها کشیده نمی شود.

به اعتقاد ما دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با وجود مشکلات زیادی که دارند باید به بحث کانون تماشاگران و حامیان راستین و دلسوز فوتبال و باشگاه توجه کند تا شاید برای همیشه این مشکل حل شود. به هر روی در پی مسائلی که در نخستین تمرین باشگاه استقلال رخ داد حراست وزارت ورزش و جوانان در پی اتافاقات رخ داده در اولین تمرین  استقلال به این باشگاه تذکر داد.

در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.

برخورد انجام شده از سوی برخی افراد با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع بصورت ویژه دنبال شود.

در نخستین گام حراست وزارت ورزش با تذکر به مدیریت باشگاه استقلال بدلیل اتفاقات رخ داده، بر لزوم تکریم هواداران در جریان بازی ها و تمرینات تیم‌های باشگاهی تاکید کرد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی