پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
رد و خورد تمرین استقلال به ضرر کریمی شد

عذرخواهی استقلالی ها پذیرفته نشد!

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط جواد نکونام، قرار است تمرینات پیش فصل استقلال که در هفته های ابتدایی به تمرینات بدن بدنسازی اختصاص پیدا خواهد کرد، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شود.

بر همین اساس و با اعلام سرمربی تیم بازیکنان قرار است در نوبت صبح تا قبل از ساعت ۹ در کمپ ناصر حجازی برای تمرینات صبحگاهی حاضر شده و بعد از صرف ناهار و استراحت، تمرین تمرینات نوبت عصر خود را از ساعت ۱۷ آغاز کنند.

این در حالی است که استقلال عصر دیروز تمرینات را آغازکرد اما دعوا و درگیری تمرین را نیمه گذاشت تا اتفاقی که توسط عده ای اوباش رخ داد نکونام را مجاب به تعطیلی تمرینات کند.

استقلالی ها قرار است از این پس بدون‌حضور تماشاگران و دور از تنش تمرینات را ادامه دهند و این در حالی است که حضور اوباش نیز در تمرینات ممنوع شده است.

حواشی ایجاد شده در جریان تمرین استقلال باعث تعجب حجت کریمی شده و وی تصور نداشت که طرفداران استقلال از وی انتقاد کرده و خواستار جدایی اش از تیم شوند.

این در حالی است که برخی معتقدند افرادی که هواداران را مورد ضرب و شتم قراردادند از طرفداران مدیرعامل بودند و این موضوع در دست بررسی است زیرا این اتفاقات به ضرر سرپرست استقلال تمام شدو وی نتونست از برگزاری اولین جلسه تمرینی سربلند خارج شود.

گزارش: سوده رحمانوند