پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیکان و صید ستارگان جدید

تیم والیبال پیکان که بیش از 11 عنوان قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات دارد امسال در راستای جوانگرایی مطلوبی که آغاز کرده است دو نو ستاره تیم نوجوانان ایران را به خدمت گرفته است.

سعید علی اصغر مربی بین المللی و سرمربی تیم نوجوانان پیکان با اعلام این خبر به البر ورزشی گفت: مانی علیخانی کاپیتان تیم نوجوانان ایران و سیدمتین حسینی بهترین دریافت کننده تورنمنت آسیای مرکزی به اتفاق علی حق پرست و بنیامین علایی با تشخیص آقای پیمان اکبری سرمربی به تیم بزرگسالان پیکان پیوستند.

علی اصغر افزود: همه ی این بازیکنان دست پرورده باشگاه پیکان هستند و ما سال گذشته در پی فراخوانی که با شرکت حدود یک هزار بازیکن نونهال برگزار شد ابتدا 200 بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت از بین 40 بازیکن انتخاب شده 20 بازیکن را به تیم نوجوانان پیکان جلب کرده ایم.

بنیامین علایی، حسین حاجی کلاته و... از جمله این بازیکنان بوده اند که قرار است برخی از آنها در تیم بزرگسالاتن پیکان بازی کنند. آقایان اکبری، نعلبندی، احدی، صالحی، تقی پور و خود من در گزینش بازیکنان دقت نظر زیادی را به خرج داده ایم. خوشبختانه مدیرعامل و سایر مدیران در این مسیر مشوق و حامی ما بوده اند و امیدوار هستم که بتوانم سال های سال از سرمایه گذاری باشگاه به نحو احسن استفاده کنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی