پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اخبار دنیای توپ گرد

آنچه در ذیل از نظر گرامی بینندگان ارجمند پایگاه خبری البرز ورزشی می گذرد گذری است بر جدیدترین اخبار دنیای توپ گرد داخل کشور و آن سوی مرز ها که می خوانید.

سرپرست جدید برای استقلال

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علی سامره، مهاجم پیشین آبی‌ها در آستانه سرپرستی این تیم قرار گرفته و گفته می‌شود وی امروز به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی خواهد شد.

رضا حسن‌زاده، پیشکسوت دیگر آبی‌ها نیز برای سرپرستی شانس دارد اما ظاهرا سامره را باید سرپرست جدید استقلال و جایگزین بیژن طاهری دانست.

تمرینات استقلال چند روزی است که زیر نظر جواد نکونام در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شده است.

بازیکن پوشکاش در پرسپولیس

شهاب زاهدی که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود داشت، بعد از جدایی از این باشگاه به اروپا رفت و حالا دوباره به پرسپولیس باز گشته است. او فصل گذشته برای باشگاه پوشکاش آکادمیا بازی می‌کرد.

باشگاه پرسپولیس با انتشار یک ویدئو از بازگشت این بازیکن به تیم خبر داد.

بازگشت منتظری از دوحه

بر اساس اعلام روزنامه الرایه قطر، باشگاه الخریطیات قرارداد چهار بازیکن خود از جمله پژمان منتظری مدافع ایرانی را تمدید نکرد و این نفرات را از لیست کنار گذاشت.

منتظری که از سال ۲۰۱۹ در الخریطیات بازی می‌کند، موفق نشد با این تیم در فصل گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ ستارگان قطر صعود کند.

این مدافع ۳۹ ساله ایران سابقه بازی در تیم ملی کشورمان و همچنین باشگاه‌هایی چون فولاد خوزستان، استقلال تهران، ام صلال و الاهلی قطر را در کارنامه دارد.