پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 اعتصاب پرسپولیسی ها ادامه دارد

اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس به عدم پرداخت مطالباتشان ادامه دارد.

همان‌طور‌ که قبلا در خبر‌ها داشتیم بازیکنان پرسپولیس حاضر نشدند از روز هفتم تیر‌ماه در تمرینات تیم‌شان حاضر شوند و دلیلش این بود که آنها هنوز بابت قرارداد‌های فصل پیش خود از باشگاه طلبکارند و از طرفی پاداش‌های مربوط به دو قهرمانی و آپشن‌های دیگر قرار‌دادشان را دریافت نکرده‌اند.

در این مورد قرار بود باشگاه پرسپولیس تا قبل از هفتم تیر حداقل حدود 10 تا 15 درصد از باقی‌مانده قراردادشان را بپردازد و آپشن و پاداش‌ها را به قبل از شروع فصل آینده موکول کند که این اتفاق هم رخ نداد. با توجه به همین وضعیت سرخپوشان تصمیم گرفتند تا زمانی که باشگاه با آنها تسویه‌حساب نکند در تمرینات حاضر نشوند.

 از این رو آغاز دور جدید تمرینات سرخپوشان از امروز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چراکه تا زمانی که واریزی به سرخپوشان انجام نشود آنها کوتاه نخواهند آمد. البته درویش در تلاش است تا پایان وقت اداری امروز حدود 10 درصد قرارداد سرخپوشان را واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت احتمال اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی کوتاه بیایند وجود دارد.

 هر‌چند یک‌سری از این نفرات شرط کرده‌اند که باشگاه باید پاداش‌ها و آبشن‌های قرارداد را هم واریز کند تا راضی به حضور در تمرینات شوند که این مساله کار مدیریت این باشگاه را به‌مراتب سخت‌تر از قبل می‌کند.

گزارش: نیلوفر مژدهی