پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بحران در پرسپولیس ادامه دارد

بحران تسویه حساب و بدهی 66 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم ادامه دارد.

با قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پاداش و آپشن بازیکنان این تیم فعال شده و باشگاه پرسپولیس باید مبلغ زیادی را به کادر فنی و بازیکنانش بپردازد.

در قرارداد پرسپولیس 10 درصد مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در لیگ برتر و 5 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پاداش برای قهرمانی در جام حذفی پیش‌بینی شده است که با این دو قهرمانی، باشگاه پرسپولیس باید 15 درصد مبلغ قرارداد اعضای تیمش را به آنها پرداخت کند.

از طرف دیگر مبلغی در حدود سه میلیارد تومان به عنوان آپشن در قرارداد بازیکنان پرسپولیس نوشته شد که شامل رضایت مدیرعامل، رضایت سرمربی، حضور در 55 درصد بازی‌ها و ملی‌پوش شدن بود که این آپشن برای بازیکنان زیادی فعال شده است و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت آن گردید.

عدم پرداخت پاداش‌ها و آپشن حالا ناراحتی بازیکنان را در پی داشته و برخی از آنها اعلام کرده‌اند تا با بازیکنان تسویه نشود در تمرینات حضور پیدا نخواهند کرد. طبق گزارشی که فارس منتشر کرده است، باشگاه پرسپولیس باید 66 میلیارد و 310 میلیون و 500 هزار تومان به مربیان و بازیکنان این تیم پرداخت کند که پرداخت این رقم هنگفت در شرایط فعلی خارج از توان پرسپولیس است.

گزارش: نیلوفر مژدهی