پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حمایت فراکسیون ورزش از ناشنوایان

فروردین: پیگیر پاداش قهرمانان هستیم

دکتر محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه ورزشی ناشنوایان از تمرینات تیم های ملی فوتبال و کشتی آزاد ناشنوایان ایران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در حال برگزاری اردوی آماده سازی برای حضور در جام جهانی فوتبال ناشنوایان در مالزی و آزادکاران بزرگسال ناشنوا نیز برای مسابقات قهرمانی جهان در بیشکک قرقیزستان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنند.

دکتر فروردین در جریان این بازدیدها با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان، عنوان کرد: ما خود را از جامعه بزرگ ورزش می دانیم و از اینکه بتوانیم در جهت بهبود وضعیت ورزش ناشنوایان خدمتی انجام دهیم ، افتخار می‌کنیم .

وی ضمن تشکر از زحمات رئیس فدراسیون ناشنوایان، عنوان کرد: کار در فدراسیون ناشنوایان خیلی زیاد است و با وجود چندین رشته در دو بخش آقایان و بانوان، با همت رئیس فدراسیون و مسئولین ، ورزشکاران عزیز ناشنوای کشورمان در اکثر مسابقات حضور پیدا کردند و نتایج قابل قبول و عملکرد مثبت داشته اند و فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان حمایت و پیگیر پاداش های قهرمانان خواهد بود‌.

در این بازدید دکتر مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، فرهاد سلکی رئیس انجمن فوتبال، اعضای کادرفنی فوتبال و کشتی آزاد و معاونان وی رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی ‌کردند.