پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال جوانان و پیکار های جهانی منامه

یک دل و دو دلبر!

تیم والیبال جوانان ایران که برای شرکت در تورنمنت صوفیه که به بلغارستان سفر کرده است شب گذشته آمریکا را شکست داد.

 ساعت 18 امروز نیز با برزیل بازی خواهد کرد و صبح فردا نیز آخرین مسابقه خود را با تیم بلغارستان برگزار خواهد که یک فوق ستاره به نام نیکولوف را در ترکیب دارد. پدیده جدید والیبال اروپا می تواند تیم ما را تحت فشار قرار دهد.

حسین حسینی سرپرست تیم اعزامی به البرز ورزشی گفت: فردا عصر راهی بحرین محل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان خواهیم شد و قرار است یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم بلژیک برگزار کنیم.

این درحالی است که دو بازیکن از 14 بازیکن اعزامی نیز از صوفیه به ایران بر می گردند، در این بین رقابت جدی بر سر انتخاب پاسور دوم است از بین فربد حق شناس با دو متر قد و فیزیک بدنی عالی و پندار مومنی مقدم فرزند سرمربی تیم جوانان که او نیز فیزیک ایده آلی دارد یکنفر خط خواهد خورد و این بزرگترین چالش سرمربی تیم ایران است که برای رعایت حق شایسته ترین ها از شور و مشورت و داده های آماری استفاده کند.

حضور پیمان اکبری به عنوان مدیرفنی و مربیان جوان و تحصیلکرده ای که همانند محمد منصوری، مهران زارع و امین شاگری بدون تردید سرمربی تیم اعزامی را برای انتخاب بهترین پاسور دوم و دلی که به هردو جوان وابسته است یاری خواهند داد، پاسور اول تیم عرشیا بهنژاد تردید ناپذیری است.

نویسنده: جمشید حمیدی