پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

منامه پوریا را فریاد می زند!

پوریا حسین خان زاده پدیده والیبال ایران در نخستین گام حضور بین المللی اش اگر بر تارک تیم ملی ندرخشیده باشد اما حضوری درخشان در لیگ ملت ها داشته و پیام آور این واقعیت بود که ایران عزیز ما پر از استعداد و افتخار است.

ما به جوانان سرزمینمان همواره فخر ورزیده ایم و آن ها را باور داشته ایم و به همین دلیل است که همیشه با نقد هایمان نهیب می زنیم که بهترین شوند. پوریا حسن خان زاده جوان اول شهر والیبالی بابل اکنون بر سر دو راهی آناهایم و منامه ایستاده است ولی حالا که قرار است امتیازات برد و باخت تیم ملی در هفته چهارم لیگ ملت ها محاسبه نشود پیشنهاد می کنیم که او را به جمع جوانان پیوند بدهند تا ضریب توانمندی بازیکنان زیر 21 سال ما افزایش پیدا کند.

از نگاه ما حضور این قدرتی زن خوش استایل تیم ملی شانس صعود جوانان ایران را در جمع چهار تیم برتر دنیا و حتی ایستادن روی سکوی افتخار افزایش می دهد. برای امثال پوریا زمان زیادی وجود دارد تا بتواند به اقصی و نقاط دنیا از جمله ایالات متحده سفر کند و در منظر چشم مشتریان حرفه ای بین المللی قابی ماندنی بیابد ولی این بخت تاریخی است که در تیم جوانان را می زند و او را می خواهد.

نویسنده: پوریا حمیدی