پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نکونام از قبل قید قایدی را زده بود

توافق عرب ها با دستمزد هنگفت!

تا این لحظه تلاش باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی نتیجه نداده و به نظر می‌رسد با شرایط کنونی مذاکرات سرانجامی نخواهد داشت.

ماجرا از این قرار است که آبی‌ها در چند مرحله رقم پیشنهادی خود را به این بازیکن افزایش داده‌اند و هر بار باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرده پول بیشتری می‌دهد.

حتی استقلال تا حدودی شباب الاهلی را مجاب به صدور رضایتنامه کرده ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد وارد کار شده و رقم را بالاتر برده است.

بعد از دو هفته پیگیری مذاکرات، استقلالی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند گویا توافق حاصله بین قایدی و الاتحاد کلباء قطعی شده و در واقع آنها فقط وارد یک بازی شده‌اند که انتهای آن مشخص است؛ نماندن قایدی! از ابتدا نیز مشخص بود‌ که رقم باشگاه الشباب برای استقلالی ها سنگین است و مدیران نمی توانند در این مورد با این تیم توافق کنند.

الشباب برای قطعی کردن قرارداد قایدی رقم سه هزاردلار را ارائه کرد و جالب اینجاست که کریمی در ابتدای حضور نکونام در استقلال به وی اعلام کرد‌مه احتمال جدایی محبی و قایدی از استقلال وجود دارد و ممکن است که باشگاه شرایط حفظ این دو بازیکن را به دلیل رقم بالای باشگاه هایشان نداشته باشد.

از طرفی با جذب محمدی مشخص شد ‌که جدایی یکی از این دو بازیکن از استقلال قطعی شده و احتمال جدایی قایدی با توجه به رقم قراردادش بسیار بالاست.

پیش از این نیز اعلام شد که باشگاه های عربی برای جذب این بازیکن رقم های بالایی را ارائه کردند و الشبابی ها قطعا با آنها توافق می کنند و کلبا نیز یکی از آن ها است.

گزارش: سوده رحمانوند