پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازیکنان پرسپولیس شوکه شدند

باشگاه پرسپولیس این انتظار را از بازیکنانش نداشت که بعد از دریافت 85 درصد از قرارداد فصل گذشته‌ شان حاضر نباشند در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در شرایطی که بازیکنان استقلال هنوز نزدیک به 40 درصد قراردادشان را از باشگاه خود طلبکارند و بدون‌مشکل از پنجشنبه هفته گذشته در تمرینات تیم‌شان شرکت کردند بازیکنان پرسپولیس به واسطه سه‌گانه ای که داشتند، حاضر به تمدید نیستند.

هرچند در این ماجرا به‌اصلاح اعتصاب سرخپوشان؛ ردپای چند بازیکن اسمی این تیم دیده می‌شود اما به هر جهت مدیریت باشگاه پرسپولیس از شرایط به‌وجود آمده شدیدا دلخور است. در این راستا درویش درتلاش بوده و هست که ظرف همین یکی، دو روز پرداختی به سرخپوشان داشته باشد اما ممکن است این قضیه تا آخر هفته هم زمان ببرد. از این رو باشگاه پرسپولیس از بازیکنانش خواسته امروز در تمرینات حاضر باشند اما از قرار معلوم برخی از بازیکنان پاسخ‌شان منفی بوده و برخی هم که هنوز قراردادشان تمدید نشده است.

از طرفی هم یحیی گل‌محمدی حاضر نیست با تیمی نصفه‌ونیمه استارت بزند و تاکید دارد که هرچه زودتر شرایط برای حضور تمامی نفرات تیم در تمرینات فراهم شود. با توجه به این قضیه باشگاه پرسپولیس این روزها بهتر است بگوییم ساعات حساسی را سپری می‌کند و هواداران این تیم همچنان منتظر شنیدن خبرهای خوب هستند. تابستان گذشته هم پرسپولیس 11 تیرماه استارت زد، با این تفاوت که لیگ بیست‌ودوم از 21 مردادماه شروع شد اما لیگ بیست‌وسوم قرار است از 12 مرداد استارت بخورد.

گزارش: جابر آقاجان زاده