پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پرتوی: واقعیات را تحریف نکنیم

تیم ملی والیبال ایران نیمه و ناقص به آمریکا رفت اما اینبار از تعریف و تمجید ها پیش هنگام خبری نیست. همه منتظر هستند تا ببینند در روز های آینده چه اتفاقاتی برای ملی پوشان تیم ملی خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: عزیز پرتوی بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال می گوید: از نگاه من فدراسیون والیبال برای همه ی رده های سنی تیم های ملی سنگ تمام گذاشت و همه ی توان خود را به کار گرفت اما متاسفانه دو گروه واقعیت ها را وارونه بررسی می کنند اول افرادی که با تعریف های عجیب و غریب خود این توقع را به وجود می آورند که ایران ابر قدرت والیبال است و باید همه ی تیم های دنیا را قلع و قمع کند در صورتی که در جهان ورزش دست بالای دست بسیار است.

گروه دوم تحریف واقعیت ها را در پیش می گیرند و افکار عمومی را منحرف می سازند، کسی که به عنوان کارشناس اظهار نظر می کند باید به این بیاندیشد که چه کاشته ایم و چه باید درو کنیم، حرف ها بدون پشتوانه خیانت به والیبال است.

کارشناس والیبال می افزاید: بزرگترین ضعف والیبال ما کار پایه است که با وجود سرمایه گذاری زیاد جواب نمی دهد بنابراین مهمترین بحث باید بر این منوال باشد که زیر بنای والیبال ما از نظر پایه سازی استحکام پیدا کند تا ساختمان تیم ملی پر قدرت به پیش برود.

پرتوی درباره والیبال زادگاهش ارومیه نیز می گوید: متاسفانه والیبال استان هیج نگاهی به بلاتکلیف ماندن تیم شهرداری نمی کند، ما میزبان جام ملت ها هستم اما هیچ بازیکنی روی زمین نبوده که بخواهیم با آنها یک تیم درست و حسابی روانه تیم کنیم. خوشبخاته رادیو ارومیه به طور جدی کنکاش در این مسائل را وجهه همت خود قرار داده است اما از تلویزیون استان که می تواند به مسئولان آذربایجان غربی هشدار بدهد خبری نیست.