پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

روز تجلیل از نماد های پرتلاش رسانه های ورزشی

دیروز مراسم روز ورزشی نویسان در تهران برگزار شد.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد آخوندی عضو شورای شهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فرزاد حیدری معاون صندوق اعتباری هنر در این مراسم حضور داشتند تا ضمن تجلیل از برگزیدگان پنجمین جایزه جهانی ایپس از چند پیشکسوت تجلیل کنند.

دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان از حضور درخشان عکاسان و خبرنگاران جوان ورزشی ایران از نظر تولید آثار نوشتاری، ویدیویی و تصویری به نیکی یاد کرد و آن را یک بنیه قوی برای قشر روزنامه نگاری در ایران یاد کرد.

از مازیار کوپیدار نفر اول، پنجمبین جایزه جهانی ایپس، استاد اردشیر لارودی، شهرام وزیری، محمد سعید مدنی و حجت الله جیرودی نیز تجلیل به عمل آورد. از نگاه ما اما زیباترین بخش قدردانی از دو پیشکسوت رسانه ی ورزشی حبیب چرندابی و منصور سپهری که اولی در آذربایجان شرقی و دومی در استان فارس نیم قرن جوانی سپری کرده اند و سرانجام معرفی حمید بهمنی چهره ماندگار فیلمبرداری صدا و سیما که سال های سال در ورزش کشور هنرنمایی کرد و در جریان حمله آمریکا به عراق درحالی که سرگرم تصویربرداری از آن هجوم بی رحمانه بود هر دو چشم خود را بر اثر تشعشات از دست داد اما ایمان و اعتماد به نفس خود را حفظ کرد و اکنون به عنوان یک ناظر و تهیه کننده قوی در رادیو و تلویزیون برنامه اجرا می کند.

حمید بهمنی در سخنان کوتاه از حمایت های استاد منوچهری زندی و میثم زمان آبادی تشکر کرد و اظهار داشت که باید حق شناسی را در همه شوون و امور پاس بداریم. بهمنی همچنین درخواست کرد که شرح احوال وی به سمع و نظر انجمن ورزشی نویسان جهان برسد تا جهانیان بدانند که ایرانیان مردمانی ایثارگر، شجاع و مقاوم هستند.

به زودی بهمنی راوی برنامه مستند تلویزیونی به نام حقیقت یک دروغ خواهد بود.

گزارش: ج - دوستدار