پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
با پا درمیانی یک هوادار متمول

بیرانوند استقلالی شد!

برخی منابع گزارش داده‌اند که بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به 100 میلیارد تومان برای 2 فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده که این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد. از طرفی مدیران استقلال نیز مذاکره و توافق با بیرو را تایید کردند تا مشخص شود که وضعیت بوجود آمده کاملا جدی است و بحث بر سر بالا بردن مبلغ قرارداد مطرح نیست زیرا بیرانوند اقدامات لازم را برای جدایی از جمع قرمزها انجام داده و کاملا در این امر جدی است!

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یک‌شنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

صبح امروز بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و موضوع پیوستن او به استقلال وارد راه جدی‌تری شده است.

البته در مورد فسخ قرارداد بیرانوند حرف و حدیث بسیار است و برخی از مسوولین انرا قانونی و برخی  انرا غیرقانونی می دادند اما آنچه که مشخص است گلر قرمزها در راهی پرحاشیه قدم برداشته و در این راه بسیار مصمم است و قصد دارد هرطور شده با مدیران پرسپولیس مقابله کند و این موضوع کاملا به ضرر این تیم است.

از طرفی جلسه هيات مدیره تیم با حضور فوری گل محمدی برگزار شد و سرمربی این تیم به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داده و بسیار معترض است!

گزارش: سوده رحمانوند