پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شرط مربی پرطرفدار برای استقلال

روزهای پرحاشیه استقلال ادامه دارد!

در حالی که اخبار پیوستن مهدی هاشمی نسب به عنوان مربی دوباره رنگ واقعیت به خود گرفته است، روز گذشته این چهره از خرمشهر راهی تهران شده تا کار خود را با استقلالی ها آغاز کند.

نکته قابل توجه اینکه پیرامون هاشمی نسب این خبر میرسد که از وی خواسته اند تا فعلا در تمرینات حاضر شده و کارش را آغاز کند اما او اعلام کرده تا زمانی که به صورت رسمی با استقلال قرارداد امضا نکند در تمرینات حاضر نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این عنوان شد کادر داخلی نکونام بسته شده و حضور هاشمی نسب منتفی است اما هواداران استقلال اصرارو تاکید بسیاری به حضور این مربی درکادر نکونام دارند و بازهم صحبتها درمورد وی بر سر زبان افتاده است.

البته که استقلال این روزها درگیر نقل و انتقالات پر سر و صدا است و پس از حضور مهرداد محمدی که خودش اعتراف کرده بود لیدر باشگاه پرسپولیس است درحال حاضر صحبت از قطعی شدن حضور بیرانوند و فرشاد فرجی در استقلال است و این مسايل بحث مربی را کمرنگ کرده است.

عنوان شده که استقلالی ها یک بدنسازو یک تمرین دهنده خارجی را نیز قرار است طی چند روز آینده به کادر فنی اضافه کنند تا در کنار نکونام به کار ادامه دهند.

گزارش: سوده رحمانوند