پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بودجه مشخص نیست

شاید فکر کنید شمس‌آذر با اینکه تیمی خصوصی است ولی اوضاع مالی خوبی دارد. واقعیت این است که هرچند مالکان این تیم پول دارند اما بودجه مشخصی را برای باشگاه در نظر گرفته‌اند.

درنتیجه شمس‌آذر نمی‌تواند بازیکنان زیادی جذب کند و بیشتر باید به فکر جذب نفرات مورد نظر دقیقی باشد تا برخی گرانقیمت‌ها.

سرمربی تیم شمس‌آذر ادعا می‌کند اولویت‌شان بازیکن خوب و تاکتیک‌پذیر است. آنها که سال گذشته هم با این مربی به دنبال جمع کردن بازیکنان اسمی نبودند، اینبار هم همان روال سابق را ادامه می‌دهند.

طبیعی است که نمی‌توان از یک تازه‌وارد توقع قهرمانی داشت. از نظر آنها با بازیکنان نامی، فقط بودجه را از دست می‌دهند از این‌رو با وجود اینکه هنوز بودجه باشگاه مشخص نیست اما می‌دانند چه کنند و چطور بازیکن به خدمت بگیرند که هزینه نامتعارف روی دست تیم نگذارد و در آینده ستاره‌هایی که می‌سازند به منبع درآمدی برای باشگاه تبدیل شوند.

شهاب زندی در این مورد به البرز ورزشی گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم. قطعا این هدف اصلی ما است و فکر می‌کنم با توانایی که اعضای تیم و باشگاه دارند به راحتی و البته با لطف خدا در لیگ می‌مانیم. تا اینجای کار یارگیری تیم ما خوب بوده و هرچند هنوز بودجه مشخصی به ما اعلام نکرده‌اند اما تلاش کردیم با توجه به اینکه ذهنیت مشخصی از بودجه احتمالی داشتیم، نسبت به این بودجه هزینه کنیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی