پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درخواست 30 میلیاردی پیکان برای مدافع ملی‌پوش

گل‌گهر هم به مشتریان مدافع ملی‌پوش اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: برگزاری تمرینات در تهران در دستور کار تیم پیکان قرار دارد و با توجه به بودجه تیم بسیار بعید است اردوی خارجی برگزار کنند هرچند این احتمال وجود دارد اردوی خارج از تهران را برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی کنند.

از طرفی آنها فعلا چند بازیکن را از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کردند. ضمن اینکه انتقال شهرام سالاری قطعی شده و از این پس حضور در بازار نقل و انتقالات را زیر نظر خطیبی سرمربی پیکان ادامه خواهند داد.

 همچنین پیکانی ‌ها خواهان فروش سامان فلاح هستند. گویا استقلال به همراه سه باشگاه دیگر از جمله گل‌گهر نامه درخواست خود را ارسال کرده‌اند و در حال مذاکره با این باشگاه‌ها هستند. پیکان رضایت‌نامه 30 میلیاردی را برای این بازیکن تعیین کرده و منتظر پاسخ تیم‌هایی که خواستار این بازیکن هستند می‌ماند.

به این ترتیب استقلال، سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر یا هر باشگاهی که فلاح را می‌خواهد باید ابتدا نظر این باشگاه را با پرداخت این رقم جلب کند و سپس به فکر توافق شخصی با این بازیکن ملی‌پوش باشد.

این در حالی است که فلاح در رقابت‌های اخیر غرب آسیا به همراه تیم ملی امید عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته و اخیرا نیز به دلیل تصادف با اتومبیل شخصی به شدت مجروح شده بود.