پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
با وجود خداحافظی از استقلال

حسینی همچنان منتظر تماس نکونام

وضعیت حسینی با استقلال نا مشخص است و وی با اینکه در پستی از استقلالی ها خداحافظی کرد اما باز هم دل خوش به اتفاقات است.

از طرفی مدیران استقلال به سید حسین حسینی اعلام کرده اند در انتخاب تیم جدید خود صبوری کند تا درصورت عدم جذب گلر قرارداد حسینی با استقلال تمدید کند

پیش از این صحبت در مورد حضور حسینی در مس رفسنجان بود اما این اتغاق رخ نداد و اکثر تیم ها با گلرهای خود به کار ادامه می دهند یا خرید جدید داشتند.

این دروازه بان قصد ماندن دارد اما بدلیل اعتراض هواداران استقلال به عملکردش در اقدامی عجیب از استقلال خداحافظی کرد اما مشخص است که در انتظار مدیران است تا با وی تماس بگیرند اما نکونام فعلا دست نگه داشته و به دنبال گلر خارجی است اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد حسینی برای تمدید به باشگاه می رود.

گویا سقف قراداد نیز در این اتفاق دخیل بود‌و حسینی که فصل قبل قرارداد ۲۱میلیونی با استقلال داشته حاضر نیست این فصل ۱۵میلیارد دریافت کند اما در نهایت شاید وی ناچار شود به خواسته استقلالی ها تن دهد زیرا باشگاه های بزرگ لیگ همگی گلر دارند و حسینی نیز قطعا حاضر نیست در تیم های کوچک گلری کند!

این در حالی است که پیشنهاد علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپوليس در جلسه شبانه روز گذشته رد شده بود، بیرانوند از دقایقی پیش در هتل اسپیناس تهران روبروی مدیران استقلال نشسته تا شرایط آبی ها را دقیقا مورد بررسی قرار دهد.

گزارش: سوده رحمانوند