پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تبعات تنزل جایگاه درویش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مواردی که در حیطه اختیاراتش نیست دخالت می‌کند و همین موضوع برای او مشکل‌ساز شده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یحیی گل ‌محمدی شروع تمرینات آغاز فصل تیمش را پنجم تیر‌ماه اعلام کرده بود و بعد آن را به بهانه عدم ‌تمدید قرارداد 5 بازیکن، به روز هفتم تیر‌ماه موکول کرد.

 در ادامه مجددا بحث عدم‌ تمدید قرارداد نفرات آزاد و پرداخت نشدن باقی‌مانده طلب سرخپوشان مطرح شد. دلایلی که باعث شده هنوز تمرینات سرخپوشان آغاز نشود.

در این مورد با خبر شدیم که رضا درویش در تماس با تعدادی از بازیکنان از آنها خواسته در تمرینات حاضر شوند و تا پایان این هفته پرداختی به اعضای تیم انجام خواهد شد، اما این نفرات اعلام کرده‌اند تا زمانی که یحیی گل‌محمدی اجازه ندهد در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

 مساله‌ای که باعث دلخوری شدید مدیرعامل شده، از این جهت که او انتظارش را نداشت در این برهه حساس از سوی سرمربی تیمش هم تحت فشار قرار بگیرد. با این حال درویش اشتباه کرده است چرا که او نباید به عنوان شخص اول باشگاه با بازیکنان برای حضور در تمرین مراوده کند. شروع تمرین در حیطه اختیارات سرمربی است و اقدام درویش تنزل جایگاهش بود و طبعات آن را هم دید.

در هر صورت باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده و هست که هرچه سریعتر تکلیف بازیکنان تمدیدی را مشخص کند تا یحیی بهانه‌ای برای به تعویق انداختن تمرینات تیمش نداشته باشد.

به‌نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد بازیکنانش و روشن شدن وضعیت علیرضا بیرانوند با درخواست‌هایی از سوی یحیی گل‌محمدی مبنی‌بر افزایش رقم قراردادش و تمدید قرارداد مواجه خواهد شد.