پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نارضایتی سرمربی استقلال از وضع تیم

اقدام پنهان نکونام علنی می شود!

جواد نکونام به تمام بازیکنانش اعلام کرده لیست مازاد برای او معنا ندارد و هرکسی آماده باشد در این تیم خواهد ماند.

بازیکنانی که گفته شده نام آنها در لیست مازاد استقلال بوده است، این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات شرکت می کنند تا بتوانند شرایطشان در این تیم را تغییر بدهند.

البته که سرمربی استقلال ناچار است با اوضاع فعلی به بازیکنان مازاد تیم انگیزه دهد تا آنها با عملکرد بهتری به کار ادامه دهند زیرا وی پیش از این نیز اعلام کرد‌که در صورت عدم جذب بازیکنان داخل لیستش اجازه خروج و جدایی بازیکنی از تیم را نمی دهد و این داستان در حال حاضر در تیم اعمال شده است.

نکونام از وضعیت ناراضی است و حتی اولتیماتوم داده که شرایط را جدی تر پیگیری کنند و به دنبال جذب یک بازیکن باقی نفرات لیست وی را فراموش نکنند تا نقل و انتقالات اصولی پیگیری شود اما تا به حال این اتفاق رخ نداده و سرمربی استقلال از وضعیت رضایت ندارد.

سرمربی استقلال در حال حاضر سکوت کرده اما پیش برد وضعیت به این صورت قطعا با نارضایتی و واکنش منفی وی رو به رو می شود و سرمربی استقلال در این مورد کوتاه نمی آید.

خواسته وی حفظ محبی و قایدی است که  این دو بازیکن عملا در آستانه جدایی قرار دادند، وی سلمانی و اسدی را مدنظر داشت‌که اسدی با پول بیشتر به سپاهان رفت و سلمانی می خواهد لزیونر شود از طرفی سیلوا از استقلال جدا شد و تیم نقاط ضعف بسیاری دارد مه با جدایی بازیکنان خوب فصل قبل مشکلات بیتر نیز می شود.

درون دروازه اوضاع کاملا نامشخص است و با اینکه نکونام شخصا با بیرانوند مذاکره کرده اما انتقال این گلر کمی مشکل است و حتی اجازه این اقدام را نیز ندارد!

از طرفی وی با تیم نصفه ای که در اختیار دارد تمرینات را اغاز کرده و ادامه می دهد اما شرایط برای وی اصلا راضی کننده نیست و باید منتظر طغیان سرمربی استقلال بود اتفاقی که قطعا بزودی رخ می دهد!

گزارش: سوده رحمانوند