جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
کار سخت استقلال پس از محبی و قایدی

دو ستاره از دست رفته استقلال!

محمد محبی به واسطه درخشش فصل‌گذشته مورد علاقه جواد نکونام است و آبی ها امیدوار هستند بتوانند قرارداد این بازیکن را دائمی کنند.

با اینحال با توجه به اینکه ۱۴۰ هزار دلار از مبلغ رضایتنامه قرضی محبی به‌حساب باشگاه ‌سانتاکلارا واریز نشده‌است، این باشگاه دیگر تمایلی به انتقال بازیکنش به تیم استقلال ندارد، اما استقلالی ها در تلاش هستند تا مدیران این باشگاه را راضی کنند.

مدیران تیم سانتاکلارا تمایل دارند که محبی را به باشگاهی واگذار کنند که پول بیشتری بدهد و چند باشگاه عربی و روستوف روسیه خواستار این بازیکن هستند و به احتمال زیاد این انتقال به لیگ روسیه انجام می شود.

این در حالی است که محبی بارها اعلام کرده قصد دارد در استقلال بماند اما شرایط برای این خواسته مهیا نیست و با توجه به دیرکرد استقلال در پرداخت قسط محبی مدیران تیمش حاضر به همکاری با استقلالی ها نیستند و ترجیح می دهند انتقال این بازیکنان بی دردسر باشد!

هوادارا استقلال اما به ماندن محبی و قایدی اصرار دارند اما نامه زدن های مدیران استقلال تا به حال بی ثمر بوده و به نظر می رسد استقلالی ها باید قید این دو بازیکن را بزنند و دل خوش به حفظ هیچ کدام از این نفرات نباشند زیرا ماندن این دو مهره کارساز برای استقلال هزینه بالایی دارد و با توجه به اوضاع فعلی باشگاه این امر میسر نیست.

مدیران استقلال به بازیکنان جدید پولی ندادند و دویست میلیارد به بازیکنان فصل قبل بدهکار هستند و با این اوضاع هواداران تیم باید حفظ دو ستاره فصل قبل را به فراموشی بسپارند!

گزارش: سوده رحمانوند