پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
جنگ سازمان و وزارت ادامه دارد

علی خطیر در یک قدمی بازگشت!

در حال حاضر، شانس علی خطیر برای انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه استقلال بیشتر از سایر گزینه‌هاست و پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش‌رو، وی به عنوان جانشین حجت کریمی انتخاب شود.

این در حالی است که وزارت ورزش اصرار دارد تا میرشاد ماجدی این پست را بپذیرد و در استقلال مشغول به کار شود اما ماجدی خود‌نیز اعلام کرده که تمایلی ندارد و مشکلات استقلال بزرگ است و باید مدیران دیگر شرایط را برای این تیم تغییر دهند.

اما در این میان جنگ یازمان خصوصی سازی و وزارت جالب توجه است زیرا هر کدام گزینه های خود را دارند و برای روی کار آمدن گزینه هایشان اقداماتی را انجام می دهند اما بنابر شنیده ها شانس سازمان خصوصی یازی برای انتخاب علی خطیر بیشتر است و با توجه به اقدامات اخیر وی در خصوص فسخ قراردادها  و تمایل بیشتر به حضور در استقلال به نظر می رسد وی شانس بیشتری دارد!

مشکلات استقلال در حال حاضر بقدری بزرگ است که مدیران باید شخصی را برگزینند‌که بتواند اوضاع را برای این تیم تغییر دهد اما در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که هیچ کس حتی پاسخگو نیست و اعتراض ها نیز کاری از پیش نمی برد و کاملا عادی و بی فایده است!

هواداران استقلال و نکونام شرایط را پیش می برند و سرمربی استقلال نیز اعلام کرد‌که به راه خود ادامه می دهد تا اوضاع مشخص شود زیرا وی قصدندارد استقلال را رها کند و تا آخرین لحظه با آبی ها می ماند!

گزارش: سوده رحمانوند