پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار دنیای توپ گرد

قائدی اماراتی شد!

گشتی در اخبار دنیای توپ گرد ما را به چند اتفاق جالب در آنسوی مرز ها کشانده است چرا که یک طرف ماجرا بازیکنان ایرانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ بنابر اخبار رسیده از امارات رسیده بازیکن ریز نقش استقلال به این کشور باز می گردد.

قائدی با شباب الاهلی دبی قراردادی 5 ساله دارد که دو سال از قراردادش به پایان رسیده است. شباب الاهلی برای برگرداندن ستاره ایرانی برنامه ای نداشت به همین خاطر به دنبال مشتری بود تا او راهی تیم دیگری کند.

در همین رابطه صفحه خبری «سدد» امارات خبر داد دو باشگاه شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای معاوضه مهدی قائدی با عادل سلطان به توافق رسیدند و این انتقال نهایی شد.

اتحاد کلباء زیرنظر فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال است. مجیدی از ماه گذشته به دنبال قائدی بود که در نهایت بدون هزینه کردن ستاره سابق استقلال را به خدمت گرفت.

جنجالی دیگر از ساپینتو

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی بعد از جنجال های زیاد در استقلال و عصبانیت های شدید در کنار زمین و درگیری ها به نظر می رسد این رفتار خود را در تیم جدیدش آپوئل هم ادامه می دهد.

ساپینتو در بازی دوستانه با لفسکی صوفیه بار دیگر از کوره در رفت و با نیمکت نشینی های تیم رقیب دست به یقه شد تا از سوی داور با کارت قرمز جریمه شود.

ماجرا وقتی آغاز شد که بازیکن آپوئل روی بازیکن رقیب تکل خشنی رفت و داور این بازیکن را اخراج کرد تا ساپینتو به شدت از تصمیم داور عصبانی شود و درگیری آغاز شود.

شاگردان ساپینتو در دو بازی دوستانه قبل با نتایج یک بر صف و سه بر صفر به پیروزی دست یافته بودند. در زیر می توانید درگیری ساپینتو را تماشا کنید.

آرسنال مشتری جدی طارمی

درخشش چشم گیر مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو باعث شده باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال جذب این ستاره باشند.

جایزه آقای گلی لیگ پرتغال باعث شده تا طارمی در رادار باشگاه های بزرگ قرار بگیرد. منچستر یونایتد و میلان باشگاه هایی هستند که برای جذب ستاره ایرانی اقدام کردند.

طبق اعلام رسانه های انگلیس تحرکات آرسنال برای امضای قرارداد با آقای گل لیگ پرتغال باعث نگرانی منچستر یونایتد و دیگر مشتریان ستاره ایرانی شده است.