پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تردید پرسپولیس؛ سرلک یا عزت‌اللهی؟

یحیی گل‌محمدی هدفش این است که تیمش را برای مدعی بودن در آسیا ببیند.

پرسپولیس تا کنون نفراتی چون محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، شهریار مغانلو، شهاب زاهدی را در لیست خرید خود قرار داد. گل‌محمدی این نفرات را به اضافه همه نفرات فصل پیشش (به غیر از لیست مازاد) می‌خواست. درویش هم تا الان سعی کرده که همه نفرات مدنظر یحیی را جذب کند.

هرچند در این بین مغانلو با سپاهان قرارداد داشت و انتقالش منتفی شد. شرایط برای جذب عزت‌اللهی هم راحت نیست از این جهت که باشگاه دانمارکی (وایله) رقم‌های سنگینی را برای رضایتنامه عزت‌اللهی طلب می‌کند. از طرفی پیشنهاد تمدید قرارداد را به این بازیکن داده اما او پاسخش فعلا منفی است.

 در این راستا باشگاه پرسپولیس چند بار با باشگاه دانمارکی ایمیل زده و حتی حاضر است تا 400 هزار دلار برای رضایتنامه عزت‌اللهی هزینه کند. مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد.از طرفی موضوع تمدید قرارداد میلاد سرلک هم پیچیده شده است. باشگاه پرسپولیس از نظر مالی هنوز با ایجنت او به توافق نرسیده و درویش خواستار دیدار با خود این بازیکن است. باشگاه به دنبال استعلام گرفتن از سازمان لیگ است تا ببیند از چه طریق می‌تواند مشکل سربازی او را حل کند.

در چنین شرایطی یحیی به دنبال در اختیار داشتن هر دو بازیکن است اما در عین حال تاکید کرده که حتما یکی از آنها تا قبل از اردوی ترکیه سرخپوش شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی