پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نیاز تراکتور به کاوه رضایی

یکی دیگر از مواردی که این روزها باعث تعجب همگان شد انصراف باشگاه تراکتور از شکایت علیه کاوه رضایی است.

وقتی فدراسیون فوتبال ابطال شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی را اعلام کرد، به نظر می‌رسید که توافقی حاصل شده است. بیشتر تصورات این بود که باشگاه تراکتور با این بازیکن یا باشگاه سپاهان بر سر مبلغی توافق کرده و با دریافت پولی به‌عنوان رضایتنامه به او اجازه انتقال به سپاهان را داده است. موضوع اما اصلا اینگونه نبود.

 باشگاه تراکتور پیش‌تر به سپاهانی‌ها یا هر باشگاهی که کاوه رضایی را جذب می‌کرد هشدار داده بود که ممکن است جذب این مهاجم با خطراتی برای آنها نیز همراه باشد، اما سپاهان بدون توجه به این هشدار و با این ادعا که در مورد کاوه استعلام گرفته است ترجیح داد این بازیکن پر‌حاشیه را به خدمت بگیرد.

باشگاه تراکتور اما خود را در این موضوع محق می‌داند چراکه با دریافت غرامت از او، که مبلغ کمی نیست، می‌تواند بر مشکلات مالی فائق آمده و حتی بازیکن خارجی بگیرد. این باشگاه پیش از این و بعد از اینکه فسخ این بازیکن غیر‌قانونی اعلام شده و شکایتش از تیم استقلال رد شد، اعلام کرد که از او شکایت نمی‌کند اما می‌توانند به توافق برسند تا هم او ضرر نکند و هم باشگاه تراکتور به حق‌و‌‌حقوش برسد اما این بازیکن و وکلایش زیر بار نرفتند و حالا با سپاهان قرار داد بسته‌اند.

 شاید در واقع تراکتوری‌ها با این اقدام قصد دارند کاوه را تنبیه کنند؛ چراکه آنها بارها به او هشدار دادند و حتی ادعا کردند نمی‌خواهند باعث نابودی وی شوند اما هیچ چراغ سبزی از او ندیدند و درنهایت شکایت خود را پس گرفتند تا با ادله بیشتر شکایت کرده و این بازیکن و باشگاه سپاهان را نقره داغ کنند.

 در همین رابطه نصیرزاده به ما گفت: پس گرفتن شکایت اصلا به معنی انصراف ما نیست بلکه می‌خواهیم دوباره شکایت کنیم. ما هیچ ضرر و زیانی از این بازیکن یا باشگاه طرف قراردادش نگرفتیم و هیچ رضایتی حاصل نشده بلکه می‌خواهیم با جمع‌آوری مدارک بیشتر شکایت محکمی کرده و به حق و حقوق‌مان برسیم.

گزارش: نیلوفر مژدهی