پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چه باید کرد؟

مهدوی: معروف به یاری تیم ملی بیاید

عملکرد تیم ملی در لیگ ملت ها جای دفاع ندارد این را مردم کوچه بازار که هیچ همه آنهایی که والیبال را به عنوان برند ورزش کشور برگزیده اند در هر کوی و برزن اظهار نگرانی می کنند.

اما زندگی ادامه دارد و حالا باید تمام تفکر و برنامه های ما جام ملت ها در ارومیه و مهمتری انتخابی المپیک باشد اما برای یک تیم غرق در بحران چه باید کرد؟

مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی که هنوز فعالیت های درخورد تحسین لیگ باشگاه های ایران را دارد می گوید: دوست ندارم درمورد عملکرد تیم ایران صحبت کنم اما برای آینده پیشنهاد می کنم که هم در کادرفنی تیم ملی و هم در بازیکنانی که دعوت می شوند تجدید نظر شود چون بازیکنانی هستند که می توانند به تیم ملی کمک کنند و باید آنها را به جمع گرایی و کمک به تیم ملی تشویق کرد.

برای مثال امیر غفور، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی پور و سعید معروف در این برحه به درد تیم ملی می خورند و باید اتفاقی درسایه ی اتحاد در والیبال ایران به وجود آید.

مهدوی در پاسخ به پرسش ما که آیا معروف حاضر به بازگشت به تیم ملی است یا اینکه خودش تمایلی به حضور در تمرینات تیم ملی دارد می گوید: من دیگر نیستم اما باید از سعید معروف درخواست کنم و او نیز اگر بداند که تغییرات اساسی به وجود می آید بدون تردید تیم ملی را یاری خواهد داد.

گفت و گو: جمشید حمیدی