پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هشدار نکونام‌ به خطیر

عقب افتادیم سریعتر شروع کنیم!

خطیر بعد از انتخاب به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال سریعا با جواد نکونام به صورت تلفنی تماس برقرار کرده و برخی مسائل پیرامون نقل و انتقالات و وضعیت تیم را از زبان سرمربی شنیده است.

نکونام در این تماس برخی مسائل نگران کننده را به خطیر اعلام کرده است. همچنین قرار است امروز (یکشنبه) جلسه ای میان خطیر و نکونام برگزار شود تا برنامه های کامل نشده سرمربی در مدیریت قبلی به سرانجام برسد.

از طرفی عنوان شده که قرار است نکونام یک لیست جدید به خطیر ارائه دهد تا وی در پی جبران کم و کاستی های استقلال باشد.

استقلال از نقل و انتقالات بسیار عقب مانده و این موضوع بسیار برای مربی و هواداران تیم نگران کننده است زیرا تیم های دیگر لیگ در انتهای فصل نقل و انتقالات هستند اما استقلال همچنان به دنبال حل موضوع مدیریت است اما گفته می شود خطیر به نکونام قول داده کمبودها جبران شود و استقلال باید بدهی بازیکنانش را پرداخت و به دنبال آن مربی بدنساز و تمرین دهنده نکونام وارد ایران شوند و از طرفی نوتیس بازیکنان فعلی پاسخ داده شود تا تیم به نوعی روی روال عادی قرار بگیرد البته اگر این شرایط فراهم شود.

دکتر علی خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از آغاز کار خود در این باشگاه، ابتدا با حضور در طبقات ساختمان، با کارمندان این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه میزبان علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال بود و سامره گزارشی از وضعیت تیم فوتبال استقلال را به ایشان ارائه داد.

گزارش: سوده رحمانوند