پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دو ستاره استقلال قطعی جدا شدند

مذاکرات باشگاه استقلال با مدیران شارلروا بلژیک برای جذب امیرحسین حسین‌زاده وارد فاز جدی خود شده و به احتمال فراوان در روزهای آینده این انتقال نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این بازیکن‌که فصل قبل از استقلال جدا شد و بسیار ناراحت کننده از این تیم جدا شد در حال حاضر تمایل به بازگشت دارد.

از طرفی استقلال نیازمند این بازیکن ایت زیرا محبی و قایدی از استقلال جدا شدند و این موضوع برای هواداران قابل پذیرش نیست زیرا تمام خواسته انها ماندن و نمدید قرارداد این دو بازیکن بود!

محبی به روسیه سفر کرد تا فصل جدیدی را در روستوف آغاز کند و قایدی نیز در انتظار این است که با تیم کلبا با سرمربیگری مجیدی آغاز به کار کند.

هواداران استقلال که تصور این وضعیت را نداشتند با بازگشت حسین زاده کمی از عصبانیتشان‌کاسته میرسود زیرا جدایی دو بازیکن استقلال از تیم برای استقلال بسیار سنگین و جبران ناپذیر است.

اقدامات لازم در مورد بازگشت حسین زاده در دستور کار خطیر قرار گرفته و نکونام از وی خواسته در ابتدای حضورش پیگیر این موضوع باشد تا بازگشت این بازیکن به استقلال قطعی شود.

استقلال باید مبلغ رضایت نامه این بازیکن را صادر کند تا وی بتواند به ایران بازگردد زیرا در غیر این صورت شرایط برای حضور این بازیکن مهیا نمی شود.

اما آن چیزی که مشخص است اینکه قایدی و محبی دیگر در استقلال جایی ندارند و هواداران تیم باید قید این دو بازیکن را به طور کامل بزنند.