پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عزت الهی به استقلال قول داد!

از شب گذشته جواد نکونام بارها با سعید عزت‌اللهی تماس گرفته است و قرار شده که این بازیکن امروز با استقلال نیز مذاکره کند.

این در حالی است که تیم رقیب مدعی است که مذاکرات مثبت و کاملی انجام شده و عزت الهی پرسپولیسی می شود.

با توجه به بازیکنان جذب شده قرمزها و نفراتی که از فصل قبل در پرسپولیس ماندند شرایط برای این تیم بسیار خوب پیش می رود و اگر عزت الهی هم جذب شود شرایط برای استقلال بسیار سخت می شود.

اما با توجه به اوضاع استقلال و به هم ریختگی این تیم گویا بازیکنان نیز ترجیح می دهند به تیم رقیب یا سپاهان و تراکتور بروند و این مشکل بزرگ نکونام در ابتدای راهش در استقلال است.

سرمربی استقلال تا به حال موفق نشده نفرات مورد نظرش را جذب کند و استقلال به جز سهرابیان و محمدی بازیکن قابل توجهی را جذب نکرده و نفرات سابق نیز به دلیل مشکلات مالی حاضر به حضور در تمرینات تیمی نیستند و مشکلات بسیار بزرگ است!

نکونام اما به واسطه دوستی با عزت الهی شخصا با وی مذاکره کرده تا مبلغ رضایت نامه این بازیکن توسط استقلال به باشگاه دانمارکی ارائه شود و این بازیکن در آشوب بسیار باشگاه استقلال بتواند هوادارن این تین را کمی راضی کند.

شنیده می شود این بازیکن به نکونام قول داده که در صورت توافق استقلالی شود زیرا به این تیم علاقه دارد اما شرایط خاص پرسپولیس و اوضاع فعلی استقلال ممکن است روند مذاکرات را تغییر دهد مگر اینکه خطیر در وضعیت فعلی استقلال تغییرات عمدهای ایجاد کند.

گزارش: سوده رحمانوند