پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نقش مربیان تحصیلکرده در شنای تهران

رحیمی: فستیوال های شنا انگیزه زیادی به نوجوانان می دهد

نسل جوان و تحصیلکرده ورزش گام در راه سازندگی گذاشته، دیدن ابتکارات و اقدامات آنها دلگرم کننده است.

یکی از این مربیان جوان ایمان رحیمی است، مسئول کمیته همگانی فدراسیون شنا که سوابق اجرایی زیادی هم در این تشکیلات دارد. استخر های آموزشی این مربی جوان در مدرسه شنای باران شهید چمران، صنعت معدن آجودانیه، دهکده نشاط زعفرانیه و استخر پاس شهرک اکباتان نمونه هایی از تعهد این مربی سازنده است.

عضو سابق تیم ملی واترپلو می گوید: همه مربیانی که با ما کار می کنند از بعد فنی، مدارک معتبر فدراسیون شنا را دارند و ما در کنار آموزش نونهالان توسط مربیان مجرب برای والدین نوآموزان شنا دوره های تغذیه، روانشناسی و اصول مرتبط با اخلاق را تدریس می کنند.

هر دوره ما شامل ده جلسه است و در پایان جلسات آموزشی براساس سطح بندی که صورت می گیرد به شناگران تاییده و گواهینامه فدراسیون را اعطا می کنیم.

ایمان رحیمی همچنین از برگزاری فستیوال های بازی و ورزش شنا برای نوجوانان تهران بزرگ خبر داده گفت: خوشبختانه شنا در پایتخت به روال علمی و تکنیکی پیش می رود با وجود اینکه به لحاظ سخت افزاری مشکلات زیادی داریم اما مربیان آموزش دیده و تحصیلکرده شنا به زودی پشتوانه های ارزشمندی برای تیم های ملی را ارائه خواهم داد.

وی با اشاره به این مسئله که آقای دکتر رضوانی رئیس فدراسیون شنا و شیرجه که خود از قهرمانان سابق آسیا بوده می افزاید: خوشبختانه رئیس فدراسیون کارنامه خوبی دارد ولی می دانیم که شناگران نخبه بین المللی در سال حداقل در 50 مسابقه رسمی بین المللی حضور پیدا می کنند در محیط مسابقات است که ورزشکاران از لحاظ ذهنی تاثیر می پذیرند و خود را آماده افتخارآفرینی های مهمتر می سازند.

گفت و گو: عباس اسماعیلی