پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اردوی پرسپولیس به تعویق افتاد

به نظر می‌رسد با توجه به تغییر در برنامه سرخپوشان این تیم پنجشنبه به اردو می‌رود.

یکی از خواسته‌های مهم یحیی گل‌محمدی در تعطیلات تابستانی برگزاری اردوی دو هفته‌ای تیمش در ترکیه است. او خیلی اصرار به این کار دارد چون تیمش نزدیک به دوسالی است به اردوی خارج از کشور نرفته و در تمام این مدت مجبور بوده در ورزشگاه شهید کاظمی دوران آماده‌سازی‌اش را پشت‌ سر بگذارد.

یحیی در تابستان فصل قبل نیز اصرار داشت شاگردانش از حالت یکنواختی محل تمرینات خارج شده و راهی اردوی خارج از کشور شوند که به‌ دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد. در تعطیلات نیم‌فصل گذشته یحیی باز تاکید داشت در خارج از کشور اردویی را داشته باشند که شورای برون‌مرزی به باشگاه پرسپولیس مجوز نداد.

در این راستا بار دیگر او کوتاه نیامده و حتی خودش راهی ترکیه شده تا یک محل مناسب را برای برگزاری اردوی سرخپوشان فراهم کند. ابتدا قرار بود اردوی سرخپوشان دو هفته‌ای باشد که از قرار معلوم به 10 روز کاهش پیدا کرده و حتی ممکن است یکی، دو روز دیگر هم کم شود.

طبق برنامه، آنها باید بیستم تیرماه به این اردو می‌رفتند که باخبر شدیم این سفر سه‌روزی به تعویق افتاده و این تیم روز پنجشنبه به ترکیه خواهد رفت. اردویی که مدتی است طلسم شده و باید دید این طلسم درنهایت شکسته خواهد شد یا نه.

گزارش: نیلوفر مژدهی