پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تماس استقلال با پدر عزت الهی

تنها گزینه‌های ایرانی قابل توجه یاسین سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده و سعید عزت‌اللهی هستند که مذاکرات با این سه بازیکن ادامه دارد.

علی خطیر مذاکراتی را با این بازیکنان انجام داده، اما هنوز منجر به امضای قرارداد نشده است.

جواد نکونام سرمربی استقلال با توجه به کمبود بازیکن سراغ بررسی چند گزینه خارجی برای پست‌های مختلف رفته و در حال نهایی کردن اسامی مدنظر است تا به باشگاه معرفی کند. او همچنین خواستار دو دستیار خارجی نیز شده است.

از طرفی علی خطیر با پدر سعید عزت اللهی تماس گرفته و خواستار مذاکرات جدی تر برای جذب این بازیکن شده است. احسان پهلوان بعد از آغاسی، ریگی و اسدی چهارمین بازیکنی بود که در لیست نکونامحضور داشت اما جذب نشد.

از طرفی عزت‌اللهی، سلمانی، فلاح بازیکنانی هستند که الان استقلال و چند تیم دیگر به  دنبال آنها هستند که استقلالی ها امیدوارند این اتفاق رخ دهد و استقلال حداقل این نفرات را جذب کند.

گفته میرسد‌نکونام اصرار زیادی به جذب تورس دارد اما گویا استقلال توان پرداخت دستمزد روبرتو تورس را ندارد و به همین دلیل جذب این بازیکن منتفی شده است! با جدایی حجت کریمی باز هم بحث بازگشت نادری مطرح است و اینکه محمد نادری امروز یا فردا با استقلال قرارداد خود را به امضا می‌رساند و به این تیم باز می‌گردد.

این روزها اما بحث فرشاد احمدزاده هم مطرح است که قرار است استقلالی شوذ اما به نظر می رسد نام این گزینه بیشتر برای مطرح کردن نام این بازیکن برده می شود‌و نکونام روی این بازیکن حساب نکرده است!

گزارش: سوده رحمانوند