جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
اختلاف سازمان و وزارت درمورد استقلال

آبی ها به دنبال منابع مالی!

قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شود، در این جلسه مقرر شده است تا سه عضو جدید در هیات مدیره انتخاب شوند.

حجت کریمی سرپرست پیشین استقلال دیگر جایی در هیات مدیره نخواهد داشت و وزارت ورزش او را کنار گذاشته است تا وی دیگر هیچ سمتی در این تیم نداشته باشد ، افضلی دیگر عضو هیات مدیره هم پیشتر عدم تمایل خود برای ادامه حضور در هیات مدیره اعلام کرده بود تا فردی جدید جایگزین او شود.

یک جای خالی هم در لیست اعضای هیات مدیره استقلال از قبل وجود داشت که به نظر می رسد تکلیف این جای خالی امروز مشخص خواهد شد تا هیات مدیره آبی پوشان ۵ نفره شود.

این در حالی است که گفته می شود قرار است یه عضو را وزارت و دیگری را سازمان خصوصی سازی انتخاب کند تا توازن در هیات مدیره استقلال برقرار شود.

البته که وزارت و سازمان هماهنگی های لازم را در این مورد ندارند و این مشکلات در انتخاب ها و ادامه کار باشگاه برهم ریخته استقلال تاثیر بسیاری داشته و دارد.

در حال حاضر مهمترین اتفاق در استقلال رسیدم پول و منبع مالی برای جبران کم و کاستی هاست زیرا استقلال از هر نظر از دیگر تیمهای لیگ عقب مانده و مدیر جدید باید شرایط را به نفع تیم تغییر دهد زیرا با ادامه این روند استقلال در لیگ نمی تواند با رقبایش مقابله کرده و اوضاع را تغییر دهد.

گزارش: سوده رحمانوند