پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 دنیای توپ گرد

گشتی در خبر های روز فوتبال ایران و جهان حاوی چند اتفاق جالب است که در اخبار ذیل می خوانید.

آل کثیر از پرسپولیس جدا شد

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسید و رسما طلایی‌پوش شد.

انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما باشگاه پرسپولیس با آل کثیر به توافق نرسید.

قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.

سردار آزمون و دوچرخه سواری بانوان

فدراسیـون دوچرخه سواری با حمایت سردار آزمون، ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران و حامی دوچرخه سواری بانوان ایران یک مسابقه جایزه بزرگ برگزار می‌کند.

این دوره مسابقه جایزه بزرگ پیست ویژه بانوان چهارشنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

این مسابقات در سه رشته اسکرچ، دورحذفی و کایرین برگزار خواهد شد و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از طرف سردار آزمون به عنوان حامی مالی رشته دوچرخه‌سواری بانوان به ورزشکارن رتبه‌های اول تا دهم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان اهدا خواهد شد.

قلی زاده به لخ پوزنان پیوست

باشگاه شارلروا بلژیک با انتشار بیانیه ای از انتقال قطعی علی قلی زاده هافبک ملی پوش ایرانی اش به باشگاه لخ پوزنان لهستان خبر داد.

باشگاه بلژیکی در بیانیه اش نوشت: علی قلی زاده در تابستان 2018 از سایپا به شارلروا آمد. او رفته رفته پیشرفت کرد و موفق شد به یکی از مهره های کلیدی تیم تبدیل شود. قلی زاده در 5 سال بازی برای تیم 143 بازی انجام داد 23 گل به ثمر رساند و 26 پاس گل داد.

همچنین قلی زاده به خاطر عملکرد خوبش در شارلروا به تیم ملی ایران دعوت شد و 30 بازی ملی دارد و 4 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر بود.