پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مدیر سپاهان: اوضاع خوب است

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تلاش سپاهان، حضور موفق در مسابقات است و برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی بازیکنان در دستور‌کار کادرفنی تیم وجود دارد.

 مهدی سلیمی در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به جزئیات فعالیت‌های این اردو اظهار داشت: ما پس از یک هفته تمرین در اصفهان، براساس برنامه از پیش‌‌تعیین شده از 12 تیر در کشور ترکیه اساس برنامه زمان‌بندی شده قبل، تمرینات خود را پیش می‌بریم و براساس برنامه زمان‌بندی، چندین بازی تدارکاتی مد‌نظر کادر‌فنی قرار گرفته شده است.

 وی افزود: دو بازی نسبتا ساده برای تیم برنامه‌ریزی شده و قرار است بازی‌های سخت‌تری نیز در روزهای آینده مد‌نظر قرار گرفته شود.

 مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به حضور بازیکنان جدید سپاهان در تیم ادامه داد: رضا اسدی، رضا شکاری و کاوه رضایی طی روزهای گذشته به تمرینات اضافه شده‌اند و در شرایط روحی و بدنی بسیار خوبی هستند و امیدوار هستیم که حداکثر تلاش خود را برای تیم داشته و برای سپاهان مفید باشند.

  وی با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: با قرعه‌کشی انجام شده، سپاهان رقبای خود را شناخت و براساس قرعه انجام شده، برنامه‌ریزی خود را انجام خواهد داد و به‌نظرم تفاوتی نمی‌کند که در ابتدا و انتهای مسابقات با چه تیمی بازی می‌کنیم و ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که در مسابقات موفق ظاهر شویم.

 سلیمی خطاب به هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: ما دغدغه هواداران را درک می‌کنیم و کل باشگاه سپاهان از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تلاش خود را صورت می‌دهند که امسال تیمی با عملکرد خوبی داشته باشیم تا رضایت هواداران را جلب کنیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی