پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازگشت عموزاد و قاسم پور به اردوی تیم ملی

با اعلام مربی تیم ملی، کامران قاسمپور و رحمان عموزاد از اردوی بعدی این تیم به تمرینات گروهی باز خواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: طی هفته‌های اخیر نگرانی‌های زیادی در خصوص وضعیت مصدومیت ستاره‌های تیم ملی کشتی آزاد به وجود آمده و به ویژه در خصوص کامران قاسمپور اخباری مبنی بر احتمال غیبتش در مسابقات جهانی 2023 صربستان مطرح شده بود.

کامران قاسمپور که با کسب دو مدال طلا در مسابقات جهانی 2021 و 2022 خودش را به یکی از ستاره‌های حال حاضر کشتی جهان تبدیل کرده، در اردوی فعلی هم حاضر است، اما روی تشک حاضر نمی‌شود و به تمرینات بدنسازی می‌پردازد.

از سوی دیگر رحمان عموزاد نیز طی روزهای اخیر به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی در تمرینات کشتی روی تشک غایب بود و فقط به بدنسازی می‌پرداخت.

غیبت در این دو ستاره طلایی تیم ملی در تمرینات، نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده بود، اما حالا یکی از اعضای کادرفنی خبر خوشی را برای هواداران این دو کشتی گیر و علاقه‌مندان به این رشته دارد.

اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد در این باره گفت: در اردوی قبل کامران قاسمپور و رحمان عموزاد مصدوم شدند که خدا را شکر تا حدودی آسیب‌دیدگی آنها بهبود پیدا کرده و انشاالله از اردوی بعد به تمرینات گروهی باز خواهند گشت.

با این وضعیت اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تمامی ستاره‌های مدنظر پژمان درستکار که طبق چرخه انتخابی دوبنده تیم ملی را تصاحب کردند، شرایط حضور در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت.