پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یادگار ماندگار

وداع پژمان منتظری از فوتبال

فولاد خوزستان خاستگاه مدافعی است که به تمام دستاوردهای ممکن در فوتبال ایران رسید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با ثبات و بی‌حاشیه. دو واژه برای توصیف کردن پسر جنوبی فوتبال ایران که امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. پژمان منتظری بعد از قریب به 20 سال بازی در سطح یک فوتبال رسماً اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن در مسابقات حاضر نخواهد شد، به عنوان مربی چطور؟ چرا که نه؟

فولاد خوزستان خاستگاه مدافعی است که به تمام دستاوردهای ممکن در فوتبال ایران رسید. سه فصل برای آنها توپ زد و در فصل 84-83 زیر نظر ملادن فرانچیچ فقید در کنار ابراهیم میرزاپور، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی مفرد، محمد علوی و .... توانست قهرمان ایران شود.

اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر با میانگین بیش از ۲ امتیاز پژمان برای فولاد در آسیا بازی کرد اما بعد به استقلال آمد تا یک رکورد دیگر خلق کند.

سه قهرمانی در لیگ برتر، سه قهرمانی در جام حذفی با استقلال، قهرمانی با الخریطیات در لیگ دسته اول قطر، صعود به دو جام جهانی با  تیم ملی، انتخاب به عنوان دفاع سال فوتبال ایران در سال 2013، عضویت در تیم منتخب فصل جام باشگاه‌های آسیا و ... گوشه‌ای از دستاوردهای بازیکنی است که اهل هیاهو نبود، وظیفه‌اش را می‌شناخت و با گام‌های بلند، پرش‌های درجا، ضربات سر مطمئن و تکل‌های قوی کابوس مهاجمان بود.

پایگاه خبری البرز ورزشی و ورزنامه بین المللی شوت برای پژمان منتظری عزیز آرزوی زندگی توام با سرفرازی دارد.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال