پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار مهم استقلال

خواسته عجیب نکونام در مورد سه بازیکن!

در حالی که سعید مهری قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده و خبر از جدایی او به گوش می رسد.

اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که با وجود پیشنهاد های داخلی و خارجی برای مهری، این بازیکن منتظر تعیین تکلیف نهایی با استقلال است تا در صورت عقد قرارداد مجدد همچنان آبی پوش باقی بماند.

این بازیکن پس از فسخ با تیمی توافق نکرده و منتظر نکونام است! خطیردر تمرینات: لطفا دو هفته زمان بدهید.

خطیر که به‌تازگی در تمرینات استقلال حاضر شده در جمع بازیکنان این تیم به آنها اعلام می‌کند، لطفا دوهفته به تیم مدیریتی جدید زمان بدهید تا کارها روی غلتک بیفتد و به روال سابق برگردد.

این مذیر از زمان حضورش در باشگاه تنها قرارداد مرادمند را تمدید کرده است.

سایت «چمپیونات» روسیه گزارش داد که محمد محبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان، تست‌های پزشکی روستوف را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

مطابق گزارش ایوان کارپوف خبرنگار روسی، این بازیکن 24 ساله امروز (چهارشنبه) قرارداد سه ساله خود را با باشگاه روستوف امضا می‌کند.

بنابراین این بازیکن نیز رسما از استقلال جدا شد و هواداران مه اصرار فراوان به تمدید وی داشتند ناامید شدند!

مهرداد محمدی دوست دارد پیراهن شماره 7 را بپوشد و به احتمال زیاد در فصل پیش رو بر تن خواهد کرد.

در صورتی‌که رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال راضی به بازگشت به ایران نشود، قرارداد عارف غلامی با آبی‌پوشان تمدید خواهد شد.

این بازیکن در حال حاضر مجوز تمدید ندارد و در انتظار مدیران استقلال است تا برای تمدید مشکل وی را‌حل کنند.

بعد از مذاکرات چند باره استقلال با یاسین سلمانی این بازیکن یک بار دیگر به استقلالی ها اعلام کرده اولویت او برای ادامه فعالیت خارج از کشور است. شنیده می‌شود این بازیکن پیشنهاد اغوا کننده ای را از قطر دریافت کرده‌ است این بازیکن پس از جدایی محبی و احتمالا قایدی امید اصلی نکونام بود اما گویا وی قرار نیست پاسخ مثبتی به پیشنهاد استقلال دهد.

با توجه به مشکلات استقلال و عدم جذب دروازه بان خارجی در این برهه سخت آبی ها حسینی قراردادش را تمدید می کند!؛ از طرفی آرمین سهرابیان، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و احتمالا یکی از بازیکنان تیم امید، خط دفاعی استقلال رو تشکیل میدهند

و پازل دفاعی استقلال این گونه برای فصل جاری تکمیل می شود!

بر خلاف استقلال، پرسپولیس پول رضایتنامه عزت اللهی را تهیه کرده است.

اگر همین پول را استقلال بتواند پرداخت کند، عزت اللهی به واسطه پدر استقلالی اش شاگرد نکونام می شود.

اما مشکل این است که برای استقلال در حال حاضر پول و منبعی وجود ندارد و بازیکنان مورد نظر نکونام نمی توانند جذب شوند و این مشکل بزرگ در استقلال بی سابقه است!

نکونام اولویت جذب بازیکن برای استقلال را به سه گزینه اصلی خود ختم کرده است.

وی به خطیر اعلام کرده اگر این مدیر بتواند عزت الهی را جذب کند و قرارداد قایدی نهایی شود و در استقلال بماند و یک مهاجم خارجی نیز جذب شود وی خواسته دیگری ندارد وبا تمدید نفرات مورد نظر فصل گذشته تیم را اماده شروع فصل می کند!

گزارش: سوده رحمانوند