پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دیدار دوستانه فوتبال بانوان ایران و روسیه

آزمون: دنبال نتیجه طلبی نباشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خیلی خوشحالیم که می توانیم دو بازی تدارکاتی با تیم خوب و قوی روسیه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مریم آزمون درباره دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان روسیه گفت: برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه وارد این کشور شدیم. تیم روسیه از تیم‌های بسیار قوی دنیاست که در جام های جهانی زنان حضوری موفقی داشته و یک بار هم چهارم جهان شده است. در ادامه مسیرمان از میانمار تا استرالیا الان به روسیه رسیدیم. خیلی خوشحالیم که می توانیم دو بازی تدارکاتی با تیم خوب و قوی روسیه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هدف مان کسب بهترین نتیجه و عملکرد در مسابقات است. اگر بخواهیم صرفا به دنبال گرفتن نتیجه باشیم نمی توانیم ساختار تیمی مان را درست کنیم. ما باید بازی هدفمند و بدون هرگونه نتیجه طلبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه اظهار داشت: نتیجه گرایی مقطعی هست و ما به دنبال تاریخ سازی در ملبورن هستیم. به بازیکنان خودمان باید فرصت بدهیم. ما در ۴ بازی اخیر با دو تیم بسیار قوی اروپایی و آسیایی نتایج عالی گرفتیم. من قبلا هم گفتم نباید پشت پیروزی هایمان پنهان شویم. به بازیکنانم گفتم با قدرت بازی کنید و باید برنامه های فنی تیم خودمان را اجرا کنیم.

آزمون در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید تمام تلاش مان را انجام دهیم،  اما نباید فراموش کنیم که پیروزی و شکست قسمتی از بازی فوتبال است.

دیدار نخست ایران و روسیه امروز ساعت 16 به وقت تهران و دیدار دوم روز سه شنبه 27 تیرماه ساعت 18 به وقت تهران برگزار می شود.