پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

کشتی نیازمند وحدت ملی است

علیرضا دبیر با رأی قاطع اعضای مجمع بعنوان رئیس فدراسیون کشتی برای 4 سال دیگر انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سایر اعضا برگزار شددر این مجمع که با انصراف و عدم حضور تعدادی از کاندیداها همراه بود، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، به مدت 4 سال دیگر با رأی اعضای مجمع بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

در این مجموع 38 رأی اخذ شده، علیرضا دبیر با  38 رأی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

انتخاب قاطعانه علیرضا دبیر به ریاست فدراسیون کشتی مبین این واقعیت است که جامعه کشتی علی رغم تنوع دیدگاه ها و اعتقادات بر حول یک محور ایستاده اند تا بر ریسمان وحدت و همدلی چنگ بیاندازند و این واقعیتی است که جمع گوش شکسته ها همواره در تنگنا ها اختلاف نظر ها را کنار گذاشته اند و به منافع ملی پرداخته اند.

این طرز تفکر می تواند الگویی برای ورزشکاران و سایر دست اندرکاران و ورزشکاران رشته های مختلف باشد. به اعتقادات و باور های اشخاص احترام بگذاریم و بپذیریم که در کشور ما گوناگونی عقاید محترم است و آنجایی که لازم است همه دست در دست در جهت اعتلا و ارتقای اهداف ملی کوشیده اند.

امکاناتی که امروز علیرضا دبیر برای کشتی ایران فراهم کرده بدون تردید در تاریخ  خواهد ماند و اکنون که وی بار دیگر بر مسند ریاست پرافتخار ترین ورزش ایران نشسته است انتظار داریم که در گزینش همکاران کمیته های مختلف فدراسیون اصل را بر جذب حداکثری بگذارد و ارزش در نفس خود پهلوانی و میهن دوستی و دوری از نخوت است.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی