پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هشدار نکونام به مدیران باشگاه؛

مراقب ساپینتو باشید

سرمربی استقلال از بابت دردسرسازی یکی از مربیان قبلی این تیم نگران است و مسئله را به مسئولان باشگاه هم انتقال داده تا به فکر باشند.

استقلال در حالی تمرینات خود را آغاز کرده که به اندازه کافی دردسر دارد. این تیم تحولات مدیریتی مهمی را در روزهای گذشته به چشم دید و در فصل نقل و انتقالات هم تاکنون نتوانسته آنطور که طرفدارانش می‌خواهند، عملکرد مثبت داشته باشد. به این موارد باید نگرانی بزرگ جواد نکونام از بابت شکایت سرمربی سابق استقلال را هم اضافه کرد.

ریکاردو ساپینتو در حالی از استقلال جدا شد و ایران را ترک کرد که بر اساس گفته برخی از مدیران سابق باشگاه، ۲۰۰ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و این پول هنوز به حسابش واریز نشده است. مرد پرتغالی با صراحت حرف از شکایت زد و همین مسئله جواد نکونام را به شدت نگران کرده است چون اگر وکلای این مربی خوب عمل کنند و البته دستمزدش هم پرداخت نشود، می‌تواند در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی یا فرصت نقل و انتقالات نیم فصل زهر خود را به استقلال بریزد و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را ببندد.

نکونام به خوبی می‌داند سرمربیان خارجی در مصاحبه‌های خود حرف از عشق و علاقه به تماشاگران ایرانی می‌زنند اما در عمل طور دیگری رفتار می‌کنند و همه شاهد بودیم شفر و استراماچونی با وجود اینکه مرتب از دوست داشتن طرفداران استقلال می‌گفتند، چگونه وقتی پای پول به میان آمد حتی از یک دلار هم نگذشتند به همین خاطر می‌ترسد ریکاردو ساپینتو هم همین نقشه را برای استقلال داشته باشد روی همین اصل به مقامات باشگاه گفته که هر طور می‌توانند پرونده سرمربی فصل قبل استقلال را ببندند و نگذارند ساپینتو در بزنگاه برای استقلال دردسر درست کند چون اگر شکایت کند و پنجره را ببندد، قطعاً تا وقتی پولش را نگیرد، رضایت  نمی دهد.

گزارش: اکبر عزیزی