پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اتفاقی جدید

اینبار قرارداد ها در باشگاه استقلال گم شده است

 سرمربی استقلال پس از بازی دوستانه استقلال مقابل پیکان، گفت و گویی جنجالی با خبرنگاران و گزارشگران داشت و در این گفت و گو از اتفاقی باورنکردنی در باشگاه پرده برداشت.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در حالی که استقلال در ادامه مسیر آماده‌سازی خود پیکان را در دیداری دوستانه شکست داد، جواد نکونام صحبت‌هایی عجیب برای هواداران آبی داشت. اینکه اوضاع در باشگاه استقلال به خاطر سومدیریت مدیران گذشته اصلا جالب نیست و هر روز ابعاد جدیدی از فاجعه‌های مدیریتی این باشگاه در دوران مدیران قبلی آشکار می‌شود.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد ؛ قرارداد خودش، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان در باشگاه نیست و شخصی آن را با خود برده است! او در این باره اینگونه گفت: قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعاً یک نفر می‌تواند به راحتی اسناد یک باشگاه را با خودش ببرد؟ خنده‌دار است، ولی من و هواداران استقلال باید به خاطر این اتفاقات گریه کنیم.

اگرچه نکونام به‌طور دقیق از شخصی که قراردادها را برده، اسم نبرد اما ، شرایط در استقلال روز به روز بحرانی تر دیده می شود.