پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تغییر در راه است

احتمال تغییرات مدیریتی در پرسپولیس قبل از آغاز فصل برای این تبم به گوش می‌رسد.

پرسپولیس قرار بود امروز صبح برای برگزاری اردویی 8 روزه راهی ترکیه شود اما برای سومین بار این اردو به تعویق افتاد تا باز هم یحیی مجبور شود در تمرینات آماده‌سازی تیمش تغییراتی را به وجود بیاورد.

این مساله دلخوری شدید یحیی گل محمدی را به همراه داشته است، از این جهت که او ابتدا برای اردوی 14 روزه برنامه‌ریزی کرد که مدتی بعد زمان آن به 10 روز، در ادامه به 8 روز و در آخر هم به 7 روز کاهش پیدا کرد. البته جای شکرش برای سرخپوشان باقی است که هنوز اردوی این تیم لغو نشده است. نکته قابل توجه اینکه برگزاری اردوی خارجی برای پرسپولیس در چند سال اخیر و مخصوصا زمان مدیریت رضا درویش، به نوعی آرزو شده است.

اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس مساعد نیست و این باشگاه در فصلی که گذشت مجبور شد خیلی از بدهی‌های خود را با قرض و وام پرداخت کند. این در حالی بود که زمان مدیریت جعفر صمیمی و مجید صدری هم چنین رویه‌ای در باشگاه پرسپولیس وجود داشت تا جایی که حالا این باشگاه بیش از 300 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

حالا بدهی‌ها دردسر‌ساز شده و ممکن است باشگاه پرسپولیس 270 میلیارد تومان سپرده بانکی خود که از فروش سهامش بوده ‌را به‌زودی از دست بدهد. این خلاف آن چیزی است که وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی از مدیریت این باشگاه انتظار داشتند.

با توجه به این مساله باخبر شدیم که هم وزارت ورزش و هم سازمان خصوصی‌سازی به دنبال ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هستند و ممکن است این اتفاق به‌زودی و حتی قبل از شروع فصل جدید رخ دهد.

گزارش: نیلوفر مژدهی