پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مسیر جذاب مقابل طارمی

مهدی طارمی در هر پنجره نقل‌ و انتقالاتی به تیم‌های مختلفی لینک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهاجم ملی‌پوش ایرانی پس از حضور در ریوآوه و درخشش در این تیم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ پرتغالی قرار گرفت و درنهایت پس از اینکه مدت زیادی رسانه‌های این کشور مقاصد مختلفی برای او مطرح می‌کردند درنهایت راهی پورتو شد و پیراهن یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های این کشور را به تن کرد.

در طول سه سالی که طارمی در ورزشگاه دراگائو بازی می‌کند کمتر تیم مطرحی بوده که حداقل یکبار او به آن لینک نشود. در این تابستان هم همان‌گونه که انتظار می‌رفت دوباره شایعات حول‌وحوش او قوت گرفته است به‌خصوص که فقط یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی ماند و اگر پورتو نتواند برای تمدید با ستاره گلزن خود به توافق برسد باید در همین تابستان او را بفروشد که به‌صورت آزاد در پایان فصل او را از دست ندهد.

منچستریونایتد، میلان و البته الهلال عربستان که به‌شدت به دنبال تقویت تیم خود برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیاست مهم‌ترین تیم‌هایی هستند که این روزها شایعه شده ممکن است مقصد بعدی طارمی باشند. در روزهای اخیر البته رم هم به این فهرست اضافه شده و گفته می‌شود ممکن است طارمی شاگرد ژوزه مورینیو شود.

باید دید در نهایت طارمی و مدیربرنامه‌هایش چه تصمیمی می‌گیرند.