پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

خوره بر جان درخت تناور فوتبال

امروز که یکی از مربیان باتجربه فوتبال که بیشتر در کسوت معلمی شناخته می شود نیشتر به نفوذ و روسخ دلالی در فوتبال ایران سخن گفته و آن را سمی مهلک برای این ورزش محبوب جامعه خوانده است.

باید ادامه ی قضیه را پی گرفت و مورد توجه مسئولان نظارتی را به این پدیده شنیع جلب کرد که مانند موریانه به جان درخت تناور فوتبال ایران افتاده است.

این دردی قدیمی است که در دهه گذشته به دملی چرکین تبدیل شده و نیازمند نیشتر دستگاه های نظارتی است. فوتبال باشگاهی ما به مراتب عمیق تر در این چاله عجیب افتاده و بسیاری برای نجات داده آن سعی کرده اند که لگد بر افتادگان بزنند و بزنند....

کارشکنی هایی که درباره جواد نکونام در تیم استقلال می شود شاید معلول همین اتفاقات عجیب و غریب باشد به درستی نمی دانیم سنگ اندازی برای خدمت مردی که کاپیتان تیم ملی بوده و به لحاظ شخصیتی وزین و دوست داشتنی است از چه طروقی آغاز شده و تاکجا ادامه می یابد ولی برای کارشکنان که سعی کرده اند جواد نکونام را دلسرد سازند باید یادآوری کنیم که او سوای بازی های رسمی و افتخار آفرینی در تیم ملی فوتبال ستاره ای بود که مقابل تیم های بزرگ اروپا همانند رئال و بارسلونا بازی کرد و سرشار از تجربه است.

باشخصیت و از همه مهمتر انگیزه فروان برای خدمت به یک باشگاه بزرگ به قدمت فوتبال ایران دارد. پس اجازه ندهیم زیرآب این مربی جوان را بزنند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی