پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خطیر افراد اضافی را از استقلال دور کند

جواد نکونام شب گذشته مصاحبه تندی انجام داد و باز هم از شرایط استقلال انتقاد کرد و به نحوه بازیکن گرفتن  و اوضاع مالی خرده گرفت.

اما گفته های این مربی در سایت باشگاه استقلال بازتاب نداشت و استقلالی ها صحبت های وی را مطرح نکردند و این نشان از آن دارد که با گفته های مربی یادشده موافق نیستند و وی به نوعی حاشیه ساز شده است!

صحبت های نکونام در مورد پنجم شدن استقلال و عدم یارگیری درست و اصولی توسط مدیران استقلال و گرانی بازیکنان باعث شد که سایت باشگاه و مدیران به حرفهای این مربی واکنش نشان ندهند و حرفهای نکونام در حد یک مصاحبه باقی بماند!

نکونام اما با این صحبت ها جنگ سختی رو شروع کرد. این حرکت جواد کار بزرگی بود و برای برنده شدن تو این جنگ کار سختی پیش روی وی است.

نکونام که ‌نشان داده بازی های بیرون زمین را هم خوب بلد است در حال حاضر وارد بازی داخلی شده و باید این شرایط را تحمل کند وی حمایت هواداران استقلال را پشت خود دارد و به این امید جا پا محکم کرده و قصد استعفا نیز ندارد.

نکونام اعلام‌کرده تا اخر راه می جنگد ‌و ناامید نمی شود اما این در حالی است که وی بتواند با اوضاع فعلی دوام اورده و تیم را با شرایط خوبی رو به رو کند. وی می داند‌که با شروع بازی ها کار بسیار سختی پیش رو‌دارد‌و همین هوادار جان نثار با چند بازی عدم نتیجه استقلال انتقاد می‌کند و خواستار جدایی وی می شود!

‏مصاحبه نکونام همه چیز را روشن کرد. استقلال در حال از دست دادن فرصت است و اینکه بگوییم خطیر تازه امده وباید به وی زمان بدهیم فقط به استقلال ضربه میزند. آقای خطیر می‌دانست باشگاه پول ندارد و این مسئولیت رو قبول کرد و بنا به درخواست هواداران و مربی تیم باید فورا بازیکن های مورد نظر جواد را جذب کند زیرا در غیر این صورت تفاوتی با مدیران سابق استقلال ندارد!

 

 

از طرفی مدیریت جدید استقلال باید افراد اضافی و حاشیه ساز را از تیم دور کند زیرا افرادی که نکونام به انها اشاره داشت پیش از این ضربه خود را به پیکره استقلال وارد کردند و حضورشان جز ضرر اتفاقی را برای تیم به همراه ندارد!

از طرفی شنیده می شود یکی از استقلالی های قدیمی که در حال حاضر مربی یک تیم لیگی است قصد حضور روی نیمکت استقلال را برای فصل بعد دارد و این حاشیه سازی ها از طرف وی آغاز شده و در این برحه از زمان که مشکلات استقلال بسیار است گریبان تیم را گرفته است!

ان چیزی که در مورد استقلال این روزها می شود بیان کرد این است که استقلال با حواشی زیادی رو به روست و این که تیم به فاصله مدت بسیار کم تا اغاز بازی ها در منجلاب حاشیه و کم کاری ها فرو رفته تا جایی که هیچ فصلی با وجود مشکلات اوضاع این چنینی را برای استقلال شاهد نبودیم .

گویا پروژه عادی سازی این باشگاه در فصل جاری وضعیت را کاملا متفاوت پیش می برد و این داستان ادامه دار است.

گزارش: سوده رحمانوند