پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
جشنواره ای به یاد ماندنی در شبی پرشکوه

جلوه های کالین کاپ برای فرزندان پایتخت

اگر اهل محصولات لبنی باشید و به‌خصوص به پنیر علاقه داشته باشید، احتمالاً نام لبنیات کالین را شنیده‌اید و شاید حتی محصولات کالین را استفاده کرده باشید.

این شرکت لبنی از تاریخ 20 تا 23 تیر کمپینی به نام "کالین کاپ" را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد.

کالین کاپ، مسابقات فوتبال خیابانی گل کوچک بود که با حضور 64 تیم 5 نفره برگزار شد و تیم برنده این مسابقات جایزه 100 میلیون تومانی را دریافت کرد. به بهانه این ایونت ورزشی جذاب، به سراغ طالب اسلامی، بنیانگذار شرکت درین پودر و لبنیات کالین، رفتیم تا در مورد اهداف و رویکرد او نسبت به ورزش مطلع شویم.

شرح عکس: عکس سمت راست، آقای طالب اسلامی مدیریت درین پودر(کالین)

عکس سمت چپ، آقای عماد اسلامی مدیریت ارشد مارکتینگ کالین 

الین، دوستدار ورزش و ورزشکاران

طالب اسلامی بنیانگذار شرکت درین پودر و لبنیات کالین هدف برند کالین را حفظ سلامت جامعه عنوان کرد و اذعان داشت که کالین همواره طرفدار ورزش و هنر است و از تمامی جوانان در این زمینه حمایت می‌کند.

میدان دادن به جوانان در حوزه ورزش به سلامت جامعه کمک می‌کند و کالین در تلاش است تا با برگزاری چنین ایونت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان را به ورزش تشویق کند.

مسابقات فوتبال خیابانی گل کوچک کالین از تاریخ 20 تا 23 تیر در مجموعه ورزشی انقلاب انجام شد. فینال مسابقات با حضور برخی از چهره‌های مشهور از جمله امیر قلعه‌نوعی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، محمدرضا حیدریان، بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال، و جواد خیابانی، به عنوان گزارشگر، با برنامه‌های مفرح کالین برگزار شد.

زمینه ای برای رشد رونالدو های وطنی

سرپرستی مسابقات به عهده محمدرضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بود. حیدریان گفت: روزی که برای دیدن این مسابقات گام به ورزشگاه گذاشتم از استقبال 64 تیم به وجد آمدم و اکنون با اتمام این رقابت ها مشاهده کردم که تیم های شرکت کننده پر از استعداد های دیده نشده بودند که به خوبی روئیت شدند و تردیدی ندارم که فدراسیون فوتبال و مربیان باشگاه ها با دیدن این استعداد های ناب به وجد خواهند آمد.

حیدریان اضافه کرد: بسیاری از ستارگان فوتبال جهان از طریق فوتبال خیابانی به دنیای توپ گرد معرفی شدند رونالدو، رونالدینیو و کاکا از جمله این بازیکنان بودند که بعدا در سایه ی توجهات بیشتر گل کردند و ستاره هایی بی بدیل شدند. خود من نیز فوتبال را از کوچه پس کوچه های تهران و مسابقات گل کوچک آغاز کردم.

همه ی آنهایی که شب گذشته در مجموعه انقلاب شاهد این جشنواره کم مانند بودند در دل آرزو می کردند که مسابقات کالین کاپ به صورت فصلی ادامه یابد و در کنار آن دختران کشور ما هم مورد حمایت قرار گیرند.

البرز ورزشی و روزنامه شوت بر این اعتقاد است پیشگامی مسئولان شرکت درین پودر الگویی برای سایر شرکت ها و بخش های ملی عمومی خواهد بود تا ورزش را وسیله ای برای تبلیغ در عین تهذیب نوجوانان این مملکت قرار دهند.

مسئولان ورزش کشور عزیزمان باید از اینگونه برنامه ریزی ها و جشن ها حمایت کنند تا هم در جهت توسعه و گسرش ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین اقشار و هم در ایجاد انگیزه در بین جوانان و درنهایت جذب سرمایه های بخش خصوصی اقدامات به جای ماندنی انجام دهند.

رده بندی تیم ها و اسامی بهترین ها:

1- رعد

2- جوگوبونیتو

3- مهرام

4- سهند

بازیکن اخلاق: حسین دهباشی از تیم سهند

برترین گلزن: محمد افشنگی از تیم رعد

برترین بازیکن: محمد مهابادی از تیم جوگوبونیتو

اسامی بازیکنان تیم رعد؛ قهرمان کالین کاپ

علی حاج زمان علی ۹ ، بهنام مصری ۷ ، محسن کبیریان ۸ ، محمد افچنگی ۱۰ ، محسن شاه حسینی ۶

اسامی بازیکنان تیم جوگوبونیتو؛ نایب قهرمان

حمید مهابادی ۱۰ ، امیر مجیدی ۶ ، محمد رمضانی ۷ ، مهدی جنانی ۸ ، فرامرز جنانی ۹

اسامی بازیکنان تیم مهرام؛ دارنده مقام سوم

طهیر کامیاب ۹ ، بنیامین کامیاب کامیاب ۸ ، علی مهماندوست ۷ ، صادق کامیاب ۱۰

اسمامی بازیکنان تیم سهند؛ تیم چهارم رقابت ها

بهنوش قاسمی ۷ ، حسین دهباشی ۱۰ ، مهدی کیوان ۹ ، حسین راجزی ۶ ، مرتضی بیگی ۸

گزارش: عبدالله محرمی