جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
اخبار مهم استقلال

یاسین سلمانی در یک قدمی استقلال

مذاکرات استقلال با مدیر برنامه های یاسین سلمانی موفقیت آمیز بوده و این بازیکن در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

سلمانی در حال حاضر به همراه تیم امید در اردوی ترکیه به سر می برد و پس از بازگشت به ایران، برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد رسمی، به دیدار علی خطیر می رود.

سعید مهری از امروز با استقلال تمریناتش را آغاز می کند تا خودش را آماده لیگ بیست و سوم کند نکته جالب اینکه هواداران از عملکرد این بازیکن راضی نیستند و حتی علیه وی شعار دادند!

خالدآبادی  به جای رضایی جذب می شودچون رضایی این فصل سهمیه ی بزرگسال استقلال محیوب می شود و نکونام قصد ندارد برای گلر دو لیست بزرگسال استقلال را اشغال کند.

استقلال روز دوشنبه با تیم هوادار در ورزشگاه پاس قوامین بازی دوستانه خواهد داشت.

هواداران استقلال بازهم مقابل درب باشگاه تجمع کردند و به دنبال صحبت با علی خطیر هستند جالب اینکه آنها درب صندوق عقب ماشین ها را چک می کنند تا مدیریت استقلال را بیابند!

هواداران استقلال علیه قربان زاده خصوصی سازی شعارهای فراوانی سر دادند.

با اینکه گفته می شد قایدی اعلام کرده دوست دارد در استقلال بماند و قصد ندارد به امارات بازگردد اما سامره سرورست تیم اعلام کرده که جدایی قایدی از استقلال قطعی شده و وی نیز مانند محبی فصل بعد در استقلال حضور ندارد!

تلاش برای منصرف کردن نکونام‌

عارف غلامی آماده تمدید قرارداد‌ با استقلال است.

 استقلالی ها در تلاش هستند نظر نکونام‌ را در مورد مدافع این تیم تغییر دهند.

مانوئل گونزالس مربی اسپانیایی که سابقه مربیگری در باشگاه‌های اسپانیول، مالاگا، ایبیزا و فولاد را در کارنامه دارد، گزینه جواد نکونام برای مربیگری در استقلال می‌باشد‌.

گزارش: سوده رحمانوند