پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کسی به دنبال جانشین ویسی نباشد

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.

محمدحسین رحمانی در نشست خبری پیش ‌فصل لیگ برتر بیست و سوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۱ روز است که کار خود را در موسسه صنعت نفت آبادان شروع کردم، کار سخت است ولی خودم را برای مواجهه با این سختی‌ها آماده کرده بودم. در حد بضاعت مالی در بازار نقل و انتقالات حضور داریم و وقتی پول کم باشد انتخاب خوب زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی اضافه کرد: شرایط ما با تیمی که محدودیت منابع مالی ندارد فرق دارد، آن تیمها اجازه خطا دارند و می‌توانند بازیکن را به راحتی بخرند و اگر به کارشان نیامد آزاد کنند یا اینکه بفروشند و در این بین شما را دعوت می‌کنم به تماشای  آخرین روز بازار نقل و انتقالات که در آن خیلی از بازیکن‌ها آزاد می‌شوند و مجبور به حضور در لیگ یک می‌شوند و بسیاری از تیمها برای اینکه شرایط رقابتی را از بین ببرند، ترجیح می‌دهند بازیکنان‌شان به دسته پایین‌تر بروند و جذب رقیبان لیگ برتری نشوند.

وی کل بودجه صنعت نفت برای فصل جاری را حدود ۱۵۰میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پول باید در چند جبهه خرج شود و همین امروز هم در اختیار ما نیست.برخی فکر می‌کنند که در بازار نقل و انتقالات فعال نیستیم در حالیکه به صورت جدی این بازار را رصد می‌کنیم و تاکید می‌کنم که تمام سعی‌مان این است که تیم خوبی ببندیم.ما باید بازیکنی را جذب کنیم که با موجودیت سخت‌افزاری موسسه، شرایط اقلیمی و اجتماعی آبادان و امکانات شهری این منطقه سازگار باشد و به همین علت بازار مشابهی را برای نقل و انتقالات، هدف قرار دادیم.

رحمانی با اعلام این خبر که سفیران استعدادیابی کار خود را برای تیم فوتبال صنعت نفت آغاز می‌کنند، بیان کرد: هدف نا بر این است که بازیکنی که از رده پایه به تیم اصلی اضافه می‌شود قراردادی ۵ساله امضا کند که در آینده هم برای خود بازیکن و هم در مقوله درآمدزایی بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد نماییم. از طرفی در پستهایی یا با بازیکن توافق کرده و یا وی را جذب کرده‌ایم اما چون این بازیکنان در لیگ خودشان هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کنند فعلا امکان اعلام رسمی نام‌شان را نداریم.

رحمانی قرارداد ویسی با صنعت نفت را دو فصل به اضافه یک عنوان کرد و گفت: کسانی که به دنبال جانشینی وی هستند حداقل باید سه فصل صبر کنند و تا زمانی که حضور داشته باشیم از ویسی حمایت می‌کنیم مگر آنکه خودشان تمایل به همکاری نداشته باشند. در گذشته ویسی با استقلال خوزستان سه سال کار کرد و در نهایت در فصل سوم این تیم‌ را قهرمان ایران کرد، در این بین صبر و تحمل از هر چیزی مهمتر است.

رحمانی از آخرین وضعیت میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و افزود: در صورتی مجوز بازی در ورزشگاه تختی برای ما صادر می‌شود که با عقد تفاهم‌نامه‌ای، مدیریت ورزشگاه نفت و گاز اروندان به شرکت پالایش نفت آبادان منتقل شود و همه تلاش ما این است که این مهم محقق شود و بنده در ورزشگاه‌های زیادی بازی کردم و معتقدم بازی در تختی با توجه به شکل جایگاه برای تیم میزبان یک‌ امتیاز محسوب می‌شود.

وی گفت: هر فردی که بتواند در فضای اقتصادی به ما کمک کند دستش را به گرمی می‌فشاریم. اردوی شهرکرد ما فردا به پایان می‌رسد و بدیهی است که در شهرکرد با تیمهایی از همین منطقه دیدار داشته باشیم، در اردوی تهران اما بازیهای سخت‌تری را در پیش خواهیم داشت و به احتمال فراوان بازیکنان جدید نیز به ما اضافه خواهند شد.

گزارش: نیلوفر مژدهی