پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آیا سپاهان سقف را رعایت کرد

در لیست سپاهان بازیکنانی با قیمت‌های نجومی ارزشگذاری شده وجود دارد که توجه رسانه ها و نهادهای مرتبط را به خود جلب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با نگاهی به قیمت‌گذاری‌ای که روی این بازیکنان شده اینطور به‌نظر می‌رسد که سپاهان تقریبا باید سقف را رعایت کرده باشد؛ چرا که قطعا پرداخت بیش از ارزش یک بازیکن بدون‌شک به‌ضرر آنها خواهد بود.

به‌طور میانگین بازیکنان سپاهان بین 20 تا 30 میلیارد قیمت‌گذاری شده‌اند اما در این بین بازیکنانی با ارزش بالاتر هستند که طبیعتا علاقه‌ای به رعایت سقف ندارند و قطعا باشگاه سپاهان برای راضی کردن آنها وعده‌هایی داده است.

نکته دیگری که در این میان وجود دارد، این است که آنها هرساله با خریدهای پرسر و صدا روانه مسابقات می‌شوند و به تیمی مصرف‌گرا تبدیل شده‌اند. پیش‌تر این عنوان مختص استقلال و پرسپولیس بود و از این دو تیم کمتر ستاره‌ای برای فروش ارائه می‌شد اما حالا در سپاهان هم وضع تقریبا به همین شکل است و این تیم هم در این چند سال درآمد آنچنانی از فروش بازیکن نداشته است.

به‌هرحال چیزی که مشخص است این خریدهای متمولانه هرچند باعث شده سپاهان هرسال در کورس رقابت قرار بگیرد اما دستاوردی نداشته و اصفهانی‌ها همچنان در حسرت یک جام هستند.